Wednesday, March 16, 2011

AKU TAK SABAR NAK TUNGGU SALMA!



AMARAN KERAS DARI MAKCIK KAFE MAKTAB AKU!(tetiba plak..)

Entry aku kali ni pasal dunia hiburan..
Saper yang tak minat tu..Tak payah bacer yer..TQ.. :)


Assalamualaikum...
Walaupun aku rasa citer aku ni, agak lapuk, tapi aku tetap jugak nak tulis..
Masa aku update entry ni, aku baru jerk dengar Salma nyanyi..Korang kenal tak Salma?
Ala...Salma Mentor 5...


Protege kepada Erra Fazira...
Aritu masa aku balik rumah, adik aku kata mentor kali ni ada sorang tu suara dia power..
Ala-ala cm Jaclyn Victor..
So, aku aper lagi, terus bukak Youtube, terus download secara automatik...
Aku tengok Salma nyanyi masa konsert pengenalan..

BERTAMU DI KALBU...

Pergh..tercengang gak aku..Aku rasa suara dia tak macam Jac, tapi ala-ala macam Charice..
Saper kat sini kenal Charice? Nizam!!!! Ko tak yah nak sembunyi..Aku tau ko peminat Charice kan?


Cuba ko dengar video Salma nyanyi lagu Listen kat SINI!

Ha, kat SINI pown ader jugak..Salma nyanyi lagu Listen akt rumah org kawin..Aku lagi suka masa dia nyanyi lagu tu kt umah org kawin..Walaupun suasana hingar bingar, tapi still lagi power..

Dengan lagu Bertamu Di Kalbu masa Konsert Pengenalan kat SINI!

saper yang dah pernah tgk tu, aku tak kira, kau kena tgk jugak video tu..(hahaahaah..tetiba nak memaksa plak..)

Aku rasa lah kan, utk Mentor 5 ni, protege2 nyer semua meletop2....Kalau ko tanya aku minat saper untuk Mentor 5, aku minat Salma ngan Ratnah..Shiha pown best gak..huhuhh..

So, motif citer aku ni, aku nak mengatakan aku nak tengok Mentor 5 this week..Tapi, Ahad ni aku takder kat umah, akju ader kat Perak..Rumah kawan aku...Mintak-mintak lah mak kawan aku tu minat Mentor 5 jugak..boleh aku kongsi2 pendapat ngan makcik kan?huhuhh :)

9 comments:

ruby bieha said...

almk akk x tg tv..so xtau pasal mentor..tp dh dgr td not bad lh

Xan_hollow said...

wallaweyh!!! ak mnt gila kt salma ngn ratnah!!! sura depa 2 p0wer!!!

ijam ismail said...

hahahhahahahahha
yup2...sy mengaku sy minat gler2 ngn charice..coz dy satu2 nye org asia yg berjaya tercalon dlm billboard and mcm2 la..hikss...
im proud to be asian...
=)

cik said...

cik mien jarang tengok tv malam lah...so mento pon tak tengok...hehehe

cik najah said...

As salam , was here .
mentor ? hehe , qlah tak tengok , sbb jarang on tv .

p/s:she has a nice voice !

trialtodelete said...

http://igossiprizal.blogspot.com/2011/03/kawan-imaginasi-saya-sudah-besar.html

jom rileks2 join segmen ni ehhe

-anidaothman- said...

betoi cikgu...sora dia memang POWERRR......

dengaq malam pekenalan tuh pun dh memang bestlaaa....cuma geram ada yg kata dia tak chantik..!!!!

walhal saLma coMeL laa..nama dia pn UNik.....

-anidaothman- said...

betoi cikgu...sora dia memang POWERRR......

dengaq malam pekenalan tuh pun dh memang bestlaaa....cuma geram ada yg kata dia tak chantik..!!!!

walhal saLma coMeL laa..nama dia pn UNik.....

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

hope salma menang kan, sore die memang letopsss! fuhhh... montops! heheh...vote salma! :)



Ubat "KUAT" untuk kamo... update blog sampai lebam bijik mate okeh! heheh...

tengok sini

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/ubat-kuat-banyaknyer.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails