Wednesday, March 16, 2011

Labtop Aku Diserang Semut!!!!!

Assalamualaikum......

Aku rasa arini aku nak wat entry mencarut boleh tak? Tapi tak pewlah, dosa lah plak...
Tapi, aku geram lah...Tadi masa aku on jerk lappy aku, aku tengok ader semut datang berkerumun!!!!

ARGH!!!!!

Mula lah timbul hasrat hati untuk mencarut!
Sialan!!!!

Aku rasa semut-semut tu dah mula masuk kat bawah keypad aku..Aku tengok jerk, berHekor-Hekor semut keluar dari situ...

Weh, aku nak tanya ni..

Agak-agak kau, rosak tak laptob kalau ada semut dtg sedemikian rupa?

Aku bukan aper, aku tgk suis kipas rumah aku, ader problems sebab banyak semut masuk dalam tu..
Ni yang wat aku risau ni....
Camner ni..Camner ni...

Tadi aku dah main ketuk-ketuk, hempuk-hempuk dengan laptob aku...Ader lah jugak 2, 3 ketul semut yang keluar..Hurmmmmmmmmmmmm...
Mintak2 lah semut-semut tu akan rasa rimas dengan kepanasan laptob aku yang sedang beroperasi ni, lalu keluar dari kancah maksiat tersebut.....
Biar dia rasa panas!!!!

Tapi, kalau semut tu terkorban dalam laptob aku, lepas tu tak keluar-keluar macam maner ek?
Aduh..................

Takpew2, aku harapkan agar semut-semut tu tak membina keturunan dia dalam tu dan tak menjahanamkan laptob aku..
Amin..............

22 comments:

Ayuni said...

nie mesti ader tertumpah air manis x pun mknnan manis kt citu....

Lya Colours said...

spray la. hahahaha

dakpipimerah said...

haha,, same as me,, xrosak rasenye ;)

cik mien said...

laptob ckg fiq tu ada makan atau minum bende2 yang manis x????

m!sZ zAL!nA said...

sama ngan netty cikna. netty cikna terminum milo yg ada serbuk milo.. milo ais lak 2 =)) seb baik sempat terbalikkan. pas2 buka2 kat bateri ada milo kering melekat xD

Dda Ly said...

alaaa lappy akak kt umah tu pon same..semut ske je men2 kat situ...tak rosak ke nnt ek? huhu

meh ke rumah..
~like mother like son~
keep in touch ye..♥♥♥

Republic Aku said...

cara paling mudah tapi bahaya ...kita bakar dahulu lappy tu pasti semua semut2 tu mati..kiki

ruby bieha said...

laptop lame ruby pernah di serang semut..patu ruby biokan .. rupanya antara punca laptop ruby rosak di sebabkn semut juga

emieysandra said...

cepat sembur ridset pahtu g cuci kat carwash!! cepat2..

=.='

platipus said...

pesal ea semut suka duduk dlm lptop??
heran la..drpd dulu lg tertanya2

ijam ismail said...

LABTOP KE LAPTOP?
HIKSSSSSS
=P

iqapika said...

ada gak eh kes neh??

lempor je laptop tu dlm sungai.. bkn harta kerajaan kan? huhhu

m!sZ zAL!nA said...

sbnrnya masa 2 baru jek balik sko0l n wat milo ais sbg pelepas dahaga. masa 2 jugak on laptop nak blogging. masa tgh angkat gelas milo ais 2 gelas sangkut kat screen netty then terus tercurah atas netty. sec atomatik humban gelas then terbalikkan netty. pas2 amek kain lembab trus lap netty.dats y tgal kejap jek mesti bersemut sbb manis masih ada dan masuk lam bateri. ari2 buka2 bateri ada milo kering kat blakang 2.. seb baik samp skrg lom rosak ag netty ni.huhuhuhu.. terpanjang lak

m!sZ zAL!nA said...

sbnrnya masa 2 baru jek balik sko0l n wat milo ais sbg pelepas dahaga. masa 2 jugak on laptop nak blogging. masa tgh angkat gelas milo ais 2 gelas sangkut kat screen netty then terus tercurah atas netty. sec atomatik humban gelas then terbalikkan netty. pas2 amek kain lembab trus lap netty.dats y tgal kejap jek mesti bersemut sbb manis masih ada dan masuk lam bateri. ari2 buka2 bateri ada milo kering kat blakang 2.. seb baik samp skrg lom rosak ag netty ni.huhuhuhu.. terpanjang lak

akri zary said...

rumah aku suma barang elektronik semut serang...labtop la bagai...xtrnal aku rosak sebab semut..lbtp mbe aku pun rosak sebab semut gak...nampaknya semut dah berevolusi...haha

m!sZ zAL!nA said...

stakat ni xda pape. tp sehingga harini ada jek sekor2 semut kuar dr laptop n screen skali

cik anna said...

eaaa..meremang cite pasal semut ni..dlu semut buat sarang dlm telefon rumah aku..bile aku ketuk, bnyak gila kuar ikut lubang telefon..

Opah Kentang said...

semut sesat tak cikgu??

storyfromme said...

laptop cikgu tu manis sangat.tu semut2 tu suke tu.

Republic Aku said...

atau semut gatal...

Republic Aku said...
This comment has been removed by the author.
saranghae92 said...

hahaha.....same as me too..kdg2 ble nk bukak lappy jer...tgok byk semut...da mcm pesta semut pon adeer...grrr..tension dibuatnyee...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails