Thursday, March 10, 2011

aku tak tau nk luah kat sape..

Assalamualaikum....



Entry ni aku tulis semasa aku berada di dalam kelas...
Walaupun aku nmpak happy jerk,
tp hati aku ni sbnrnya rasa risau dan sentap....
Aku tau aku tak sepatutnya membiarkan blogger tahu hal aku ni,
tapi aku tak tahu nk cerita dgn saper...
Aku tak tau knp jadi mcm ni...
Aku tau mmg salah aku kan...
Tapi takkanlah kau nk terasa hati dgn aku lama-lama...
Pergh..
Aku kalau terasa hati dgn kau pown, tak der maknanya nak lama-lama..
Sekejap2 sudah lah kan..Kata umur dah nk menjengah 20 tahun..
Takkanlah nk merajuk mcm budak 6 tahun..
Aper kes???
Tolong lah weh... Please be matured ok...
Kau buat mcm ni, lagi buat aku terasa hati kau tau tak?
Tolong lah weh, bila masuk bilik tu, rinngan2kan mulut ucap ASSALAMUALAIKUM..
Susah sgt ker?
Tolong lah weh... manis kan muka kau tu bila bercakap..
Dgn kawan2 kau, muka kau kemain manis, tapi bila aku yang ckp dgn kau..
Muka kau lain sgt...Aper yg kau tak puas hati sebenarnya?
Sebab kawan baik kau yang baru tu ker?
Atau sebab aku tanya kau pasal katil mana kau nak duduk?
Aku penat lah mcm ni weh..Seriously aku penat..
AKu mula tgk ko masam muka dgn aku, biler aku balik dari BIG aritu...
Lepas tu, kejap elok..Kejap masam..
Sekarang memanglah masam jerk..Kenapa weh?
Aper masalah kau?
Kau kena ingat, lagi kau buat mcm tu, lagi terseksa jiwa kau..
Relaks-relaks sudah...
Tak pewlah, aku harap, cuti 2 minggu ni..
Ko release kan STRESS ko tu..

Kalau kau baca entry aku ni,

Paperpown aku nak kau tahu, walaupun ko tak puas hati dgn aku..Ko marah dgn aku, tapi aku aku sentiasa doakan mak kau sentiasa aman di sana..Amin..

Maaf kepada kwawan2 sekalian,
sebab cerita dalam blog,
aku tak tahu nk cerita dgn saper,
aku tak tahu nak luah dgn saper,
kalau cerita dgn kawan pown,
ader yg tak amik serious,
yelah kan, berat mata memandang,
berat lagi mahu memikul...
..........................................................................................

23 comments:

Mieya said...

sbr ek ckgu fiq

Piah Becok said...

Nehhhhhh...saba?sebab itu je yang boleh awak bt skang.kasi die cool down dl.pasni insyaAllah die ok.chill ok?

Awan Biru said...

Assalamualaikum cikgu.
Sabar ya cikgu dan doakanlah semoga Allah melembutkan hatinya.

su said...

kalo dia x menegur cikgu fiq, cikgu fiq boleh tegur dia dulu....xsalahkan? bila cikgu fiq da slalu menegur dia dulu, lama2 sejuklah ati dia tuh..huhu...

Aimaduddin said...

Amin....

A.s.t.i.n.a said...

mungkin dier pun rasa yg sama.. luahkanlah.. moga ringan beban..

Cikgu Den said...

msalah tak selesai kalau diam

fairuz said...

gua pon sentap je ni kan. grr

kira kekuri said...

assalam fiq..apa-apa pun bincang leklok.. :) aku,kalau jmpa org bgini bengang aku..sabar..:)

cik nurussalwa said...

tabah ye..
ada hikmah disebalik apa yg jadi..
semoga semuanya baik2 saje k..
jgn tensen2.

zazaw said...

sabar aaaaa cikguuu

aryyz said...

der...gua taw mslah lu....leh boleh jalan ckit ke luar blik....dtang lepak2 kat lorong blik ak...abiz cter...kihkihkih....rileks suder weyh....

Opah Kentang said...

sabar fiq!
nape tak cite kat opah je!!
cian kawan ak sorang nie.
hope ko oke!
bestnyer cuti 2 minguuuu..
jelessssssssssssssssss

ijam ismail said...

meh sini..aq hapok muke dy..hahahahaha
sbr yep fiq..rmai lg kwn ko kat sini...
=)

Azman Azahar said...

Lor...nape xciter kat abg...dtg la bilik...kite citer sama2 k...

Encik Psychopath said...

cite la kt unit kaunseling :)

emieysandra said...

sabar eh fiq..masih ramai ag kwn, usah peduli yg sorang tu, bgus fiq, doakan la yg baik..hati fiq pun tnang..lame2 die akan tahu, dia yg salah sb wt fiq cmni.

*cenyum okey ;)

Gadis Bersapu Tangan said...

sabar ek ckgu fiq..
bio la dy 2 dlu..tape2..luahkn aje..
jgn pndm au..lg skt t..
lme2 t dy sdar la dy da buad slap..
sjuk la dy t..hehe..
cool jep ckgu ye..
(bdak kck mnybuk hal org tue)

cik mien said...

sabar jelah cikgu fiq.....cik mien paham perasaan ckg fiq....cik mien pon ada kawan yang macam ni jugak....susah hidup kita dibuatnya....rasanya ckg fiq kena face 2 face dgn dia...tanya apa yang dia tak puas hati,apa yang ckg fiq buat salah....kalau itu slah ckg fiq minta maaf dari dia...ok....

Nurna said...

salam,,, cikgu fik,,,
sabar ya,,, banyak2 senyum2 okey,,, ^_^

Cikgu Fikri said...

Ya Allah....
terima kasih sgt kepada kwn2 yg support aku..
Terharu aku bler baca komen korang...
Alhamdulilah,
tadi sebelum balik kampung,
sempat jugak aku tegur dia...
Semoga kami baik2 sahaja dan hati ini tak sakit lagi sebabnya..
Amin...... :)

Hafriz Mohamad said...

wadusss..
bnyakkn brsabar yer.
InsyaAllah..bnde ok2 jer. ^_^

AzreenAzeman said...

serious fiq,
kes ko ni SANGAT sama dengan aku !
kdg ak pn da xlarat ngn bdk tu..
dah la skelas..
ary2 nmpk muke dye..
nk blaja pn susa..huh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails