Sunday, March 20, 2011

Jom join blog review Myung Dae

Assalamualaikum


Arini sekali lagi aku rasa tergedik dan terpanggil untuk menJOINkan diri dalam segmen ni,,,Aku telah diTAG oleh kawan sePLKN aku iaitu OPAH KENTANG..Maka, dengan rasa yakin dan nervousnyer untuk diREVIEW,aku pown join lah..So, kalau nak join..Meh cepat tgk:

CARA NAK JOIN :

1. Follow lah blog dia..huhuhhu..Dia kata blog dia best..so, aku followlah..
2. Buat entry bertajuk " Jom join blog review Myung Dae ". Letak sekali gambar kat atas tu.
3. Link kan entry korang di comment.
4. Tag lah sekurang2nya 3 orang. Pastikan dorang tau.
So aku nak tag:

CIK MIEN
ECAH
NANA
5. dan jawab soalan ni " Kenapa korang nak di review? ".

Errm...aku nak kena review sebab aku nak tahu aper kelebihan dan kekurangan blog aku ni..kita belajar samer2 yer...hhhuuhuh :)

Tarikh terakhir untuk menyertai blog review ni adalah 20/3/2011.

SO, JOM JOIN!KLIK BANNER TU :)

1 comments:

Unknown said...

Hari ni last, sempat lagi tak?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails