Thursday, March 31, 2011

Katil Aku Patah! DAMN!!!!

Assalamualaikum...

Di suatu malam yang hening, sedang angin sepoi-sepoi bahasa menyapu pipi ku yang mulus ini...
Aku pun berposing lena di atas pembaringan..
Sedang aku asyik melayan perasaan, sedang mula belayar bersama mimpi-mimpi yang indah...
Aku terkesima...Pada sebuah katil yang utuh, aku beradu..
Tiba-tiba..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

KRACK!!!!
KATIL AKU PATAH!
MEMANG SIOT !!!!


Terus aku mencarut pagi-pagi buta..
Kuang hajor lah..

Nasib baik aku sempat lagi posing-posing menahan badan ni daripada kesakitan..

(takder lah sampai macam ni..)



Hahahahaha..
Aku masa tu tengah berusaha untuk mengubah posisi tidur dengan memusingkan badan yang gegu ini ke kanan..
Tiba-tiba boleh patah plak katil aku..
Terus aku hangkut tilam aku, aku tidur kat lantai..
Pergh....geram kottt..
Nasib baik masa tu tak der saper2 dalam bilik aku...
Fuhh..............
Sekarang ni aku tidur DI LANTAI SAHAJA...
Sangat best..Tapi agak sejuk sebab betul-betul bawah kipas!!!!

Semoga pakcik tukang kayu datang baiki katil aku dengan segera..AMIN.. :)

17 comments:

MiSzy DiaN said...

fiq!!
ko nie buat aku panik jak..
aku ingt kaki ko yg patah...
ceyhhh...

~SYAZ~ said...

hadoiii~
sabojelah boleh patah..
ha~pakcik tukang kayu cepat sikit datang baiki katil tu..
keh3..
ade org kesejukan tido bawah kipas..
ngeh3..

iniialahaku said...

tukar je trus katil baru...

eyjalukman said...

nasib tk bpa nak baik laa tu . hehe

storyfromme said...

camne la leh patah ni.ish3 :)

aizamia3 said...

nak katil baru ler tu..

cik mien said...

macam ne boleh patah ni ckg fiq???????....beli baru jelah yang lagi kukuh dah tahan....

cantekk said...

haha....
sila kurus! =D

cik chopu said...

nampak gaya kena beli katil zaman batu nih

dunia maiza said...

kelakar bila tgk gambar yg tertonggeng tu haha..x bole bla la

d_LA said...

UPSSS...cane leh patah tu??hehe..

sbnrnya dla dh lama follow blog ni..hehe..header tu mmg dla buat sndiri..

emieysandra said...

fiq!!...bagus, katil itu digunakan spenuhnye, kalau fiq tak patahkan, ia akan reput jugak nnti..baik fiq berjasa patahkan nyer..~lalala ;p

suri solehah said...

salam..mintak maaf cikgu..akak tak dak mood hari ni..tapi baca entri ni nak tergelaklah pulak..mintak maaf erk..tapi kesian tetap kesian :-)

Opah Kentang said...

hihihi..cian ko fiq..
dah sampai mase katil tu..

sabo je la :)

cik aied said...

haha..sabar la fikri..ini semua ujian Allah..hik3 :p

Awan Biru said...

Hahaha... opsss, sorry tergelak.
Tukar saja dengan katil besi.

BONDA SAYANG said...

alahai kesiannye...beli katil yang boleh heavyduty..tu baru berbaloi beli katilsbb betoi punya tidoq buas...org kedah kata...hehehe....beli barulah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails