Monday, March 14, 2011

Pemenang Contest Teka Umur Cikgu Fiq!

Assalamualaikum....



Ha, tibalah saat yang dinanti-nantikan kan?
Ramai betul mereka2 yang duk tanya jawapan sebenar umur aku tu...
Blogger2 maktab yg kenal ngan aku, maner2 jumpa aku jer, mesti dok tanya jawapannya..
Ish..ish..ish...Sabar yer semua..
Nah sekarang,barulah aku ada masa nk umumkan pemenang dan jawapan...
Heheehehe..
Mesti semua excited kan?
Ada rasa nk terberak tak? (ish..tak senonoh aku ni..)
Tapi, sebelum tu, kita ucapkan terima kasih kepada mereka yg telah bertungkus lumus menjoinkan diri...Terutamanya MOONoHBulan sebab menjadi peserta pertama seawal jam 1 pagi rasanya..Thankz moon..Aku sgt terharu!

Tak lupa juga kepada:

AZREEN AZEMAN
IJAM ISMAIL..

Sebab apeR?
Ha, masa mula2 wat contest ni, aku bgtau diowg supaya jgn join contest aku, sebab mereka ni dah tahu jawapannya.Sebab aper? Sebab masa gambar tu diambil, mereka yg tukang snap dan tukang mengedit gambar tu....Supaya gambar tu nmpak muda dan comel..Ala2 sekolah rendah gitu..huhhuhu..THANKS!!!!
So, korang agak berapa jawapannya?
Semestinya ialah:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
17 TAHUN!
Utk pemenangnya plak, ada beberapa org yg teka dgn betul, tapi, cabutan perlu dibuat. Kan dah bgtau masa syarat2 penyertaan kan? Agak2 saper yg bertuah tu?
So, insan yg bertuah ialah
(drumroll)
:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ELIANESURIANE...

Tahniah kepada pemenang...
Jadi, kepada cik eliane, sila beri:

NAMA PENUH
ALAMAT
NUM TEL

kepada emel saya..Emel CikguFiq telah diletakkan diruangan komen entry terbaru kamu..
Cepat yer...TQ!!!! :p)

8 comments:

emieysandra said...

adess..akak xsmpat nk jOin pun, sory fiq, tapi klu akak join pun mesti kalah sb akak ingt umur fiq dlm gambar tu 13tahun...agagagaa..bangga ler fiq tu ;p

Opah Kentang said...

huhu..
tak de luck pulak kali ni ye.
ngeh2...
takpe2..bole cube lagi next contest! :)

ijam ismail said...

tahniah kpd pemenang...
seyes...actually aq lupe umor ko mse 2...hikssssssssssssssssssss
hahahhahaha

Munira Muhiyddin said...

aku nampak MoonOhbulan punyalah besar, aku hengat akulah pemenangnyer.

wuuu maluuuuuuuuuuuu T________T

mera zati M.z said...

waaaa tahniah kepada pemenang~~!!

cik aied said...

uwaaaa..uwaaaa..aku kalah! :(

sweet honeydew! said...

huhuuuu.. aku ta menang la. sadis je rase... sob sob sob.. :(

elianesuriane said...

alhamdulillah..

ok.. dh send...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails