Monday, March 28, 2011

SAPER PANDAI DESIGN BAJU? NAK DUIT TAK?


Asalamualaikum...



Saper Nak Duit?
Saper Nak duit?
Angkat Kaki Anda!!!!
Yeash.bagus..Ok, turun balik..Jarang ada insan yang bmembaca blog sambil kaki ke atas yer....huhhuu..

Entry aku kali ni berkenaan pertandingan yang geng-geng cikgu anjurkan...
Saper yang sangat pandai design baju dan bercadang nak menyertai, sila bacer yer...

setelah lama menyepi. kali ni admin-admin bercadang untuk buat satu contest design t-shirt kelab KAMI CIKGU BLOGGER. harap-harap dapat sambutan. insyaAllah ada gathering nanti kita boleh pakai sama-sama.



Syarat-syaratnya adalah seperti berikut :

  • wajib menggunakan perkataan 'CIKGU BLOGGER' atau 'KAMI CIKGU BLOGGER'
  • Terbuka kepada sesiapa sahaja yer...
  • motto anda boleh pilih apa-apa perkataan sahaja. asalkan membangkit semangat seorang cikgu. contoh : Kami Inspirasi Negara. itu contoh sahaja ok.
  • motif design Tshirt tersebut sekurang-kurangnya mempunyai ciri-ciri seorang CIKGU. buatlah macam mana pun.
  • design mestilah cantik, kemas, menarik dan kreatif.
  • apabila dah siap designkan sila email details anda kepada kami (cikgublogger@yahoo.com) dan tinggalkan komen di entry ini. kalau anda rajin untuk buat entry, boleh buat dan bagitahu pihak kami.
  • tarikh tutup 5 MEI 2011. semua design akan di approve pada 6 Mei di blog KAMI CIKGU BLOGGER. selepas itu, saya akan minta rakan-rakan lain untuk undi design yang terbaik. undian majoriti adalah dikira pemenang.



pesanan :

  • sebarang pertanyaan lanjut, sila rujuk cik mas (boleh tanya di facebook juga)
  • pemenang yang dipilih adalah seorang sahaja. hadiah berupa 1 helai T-shirt rasmi CIKGU BLOGGER dan wang saguhati yang lumayan. pasti berbaloi dengan usaha keras anda.
  • sebarkan maklumat tentang contest ini dengan membuat entry atau post di wall FB. supaya rakan-rakan anda yang lain boleh join sama. terima kasih.

  • JADI?
    Nak join tak?
    Cepat..cepat...Ala, tak penat pown kan., kau godek-godek laptob kau tu..
    Conteng sket-sket..Main tacap tacap..Ha, kan dah siap..huhhu..

    Saper nak join, klik kat SINI yer.. TQ :)

9 comments:

Diyanieee said...

1st!!
wahhh design baju yaa..
kalu aku, aku letak jak CIKGU kt depan.. hehehee..

fiq.. aku ada jmpa something pasal ko.. ko sbut nama aku.. terharu aku taw.. hihi

































rindu kan buat gni.. hhehee

Unknown said...

ha?
pew benda tu?
aku lupa lah...huhuhhuh :)

Diyanieee said...

hehehe.. nati aku ingt kan.. ehh napa ko nda tinggl jejak kt chatbox aku?? huhuhu ko nda jmpa kaa??

Jujurara said...

nice la.
tapi teda bakat nak edit2 nie.
ngeee..

adilah md shah said...

fiq.. maceh singgah ILHAM ADILAH.. ni IPG mane ni?? kire junior la ni sebab aritu PBS 1 kan.. akak dah PBS 3

adilah md shah said...

fiq ni ade join debat x?? macam familiar je muke.. akak ipg raja melewar

zalizalu said...

arr, ingat nak try... tapi saye pemalu.. boleh ker join contest ni? :P

zalizalu said...

*err, naper takleh right click? susah nak copy syarat2... T_T... on9 jarang... tenet selow.. T_T..

ijam ismail said...

sy nk duit..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails