Saturday, April 23, 2011

Berita- Zara diperkosa bergilir-gilir di atas pokok!

Assalamualaikum.....

Tadi, aku berjalan-jalan dalam dunia maya.. AKu terjumpa dengan satu berita ni.. Terus buat aku tersentap...Jadi, aku berhajat untuk berkongsi berita tu dalam blog ni untuk menjadi pedoman buat kita semua.. Tapi, Sebelum kau baca entry ni, aku harap kau dapat bukak minda kau seluas-luasnya tentang betapa kejamnya jantan bertiga ni kerana sanggup memperkosa Zara yang tak berdosa ni..

Zara atau Zahara sebenarnya tidak menyangka bahawa kehidupannya akan berakhir dengan tragis... Ketika berjalan di sebuah pinggiran jalan, tanpa diduga dia telah dikepung oleh 3 ekor jantan celaka yang dah lama dahagakan tubuhnya..

Menurut sumber, Adnan yang merupakan anak jati kampung Sri medan Batu Pahat Johor itu merupakan kutu rayau bersama dua lagi temannya iaitu Fendi dan Aiman..
Adnan sebenarnya telah lama menyukai Zara, namun cintnya tidak berbalas kerana Zara sudah pun bertunang dengan pilihan hatinya yang merupakan seorang juruterbang..

Jadi, pada malam itu merupakan saat yang telah lama dinantikan oleh Adnan.. Tanpa banyak bicara, dia terus menerkan Zara dari belakang.. Zara yang dalam keadaan terkejut menjerit meminta pertolongan.. Tapi sayangnya, tiada siapa yang berada di situ.. Maka, pergelutan pun berlaku antara Zara dan Adnan.. Tapi, apakan daya,tenaga seorang wanita, tidak mampu melawan tenaga seorang jantan keparat seperti Adnan..

Zara telah diseret dan dibawa ke atas pokok yang dijadikan tempat untuk Adnan dan rakan-rakannya melempiaskan nafsu binatang mereka... Namun, mujurlah ketika itu, perbuatan mereka berjaya dirakam oleh salah seorang penduduk tempatan yang sempat menangkap perbuatan terkutuk mereka...Jantan keparat itu akhirnya tertangkap..

Fuh....geram aku baca citer ni.. Kesian kottt dengan Zara tu.. Dah orang tak suka..nak buat macam maner kan? Ni nak main rogol2 pulak..oh yer.. Kau nak tengok tak gambar yang sempat dirakam tu.. Agak lucah sikit lah.. Jadi, aku syorkan, kepada mereka yang berumur 18 tahun kebawah tu, JANGAN TENGOK yer...
.
.
.
.
.
.
.

.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

http://ruanghati.com/wp-content/uploads/2011/03/pemerkosaan-massal.jpg
ha...nampak tak? memang binatang kan jantan-jantan tu?
haishhhhhhhhhhhhhhhh....


picture dan ilham cerita dari: SINI


Segala nama dan perkara yang disebut di atas hanyalah rekaan semata.. Tidak ada kena mengena dengna yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia..

8 comments:

Zara Hannan said...

sentap giler tengok nama sendiri kat entry nih. hohoho!. kesian zara si kucing!

PReDicToR said...

perghh sengal pnyer crite...1st time baca terkedu gakla..dahla lokasi seri medan...kg ku.....tgh feeling rupa2nya kucing hissshhhhh!!!!

cik jelly chan said...

huhh..sabo jew la..

Bo0lat's Heart said...

Hahaha! Sian Zara kan..

MiSzy DiaN said...

aku dahh agak Zara tu bukan manusia.. hahahaa...
eayaa aku mls maw pakai shoutbox hahahaha.. org spam2 link.. boring.. ikut2 style ko.. hua3..



btw, aku teda mood maw blogging skrg nie huhu.. jd suma komen aku nda publish lg n reply.. just smpan gtu jak.. nati baru aku reply.. :(

bantalbucuk said...

haha..sabo jela..boleh pula buat atas pokok..ish3..

emieysandra said...

fiq!!! bikin suspen akak je..dah la akak byk kali terkena ng vdeo & pic seram..fobia tol. akak scrol down pge ni slow2 tau x..risau. huh. boikot fiq limominitlimasaat ;p

Zai anaknye Hamzah said...

astaga..sabor je lah~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails