Sunday, April 24, 2011

Blogger Amirul Cruzo Digugurkan Dari AF9!

Assalamualaikum.......

Semalam aku tak dapat nak tgk AF9 sbb budak2 ni tg BOLA SEPAK... So, mata aku yang dah mengantuk masa tu, aku terus tidur awal.. bangun jerk pagi tadi, sepupu aku mesej aku.. Katanya AMIR AF9 KELUAR!


Ha?????
Aku terus ON LAPTOB, pergi bukak laman web AF9..
Rupanya memang betul, AMIR AF9 atau AMIRUL CRUZO digugurkan dari AF9...
Dia keluar bukan sebab undian terendah, tapi digugurkan dari AF9 kerana dikatakan tidak layak..
Amir digugurkan bersama AIDA AF9..



AMIR AF9 / AMIRUL CRUZO



AIDA AF9

Kepada yang belum tahu, Amir AF9 merupakan seorang blogger sebelum ini.. Dia menggunakan nama dalam blog sebagai AMIRUL CRUZO.. Klik SINI utk tahu lebih lanjut...

Setelah mereka digugurkan, dua pelajar baru dibawa masuk iaitu Hazama AF4 dan Fina (adik kepada aida..)

Pergh.. mesti rasa kecewa kottttttttt bler tengok adik sendiri masuk, tapi diri sendiri pulak terkeluar...

Tapi, memang ramai target FINA akan masuk sebab suara dia lantang biler mendendangkan lagu BERTAMU DI KALBU...

Saper yang belum dengar tu, KLIK SINI!

Kepada Amir dan Aida, chaiyok2 dan jgn putus asa utk berjuang dalam dunia seni ni yer...huhuuhuh :)

Picture Credit to : SINI

6 comments:

NARDtheNERD said...

i tak pernah tengok satu episod pun AF9 ni..
HAHA.

emieysandra said...

xtgk gak AF ni..huhu

Opah Kentang said...

dah agak dah mesti fina nie yang masuk..

kesian giler aida..
adik dye masuk..mesti jeles gilerrrr

cik mien said...

ckg fiq nak tanye mana ckg fiq punye shoutmix????

NuruL aTikah said...

af ni dh mcm ape dah. tarik masuk budak af lg. pastu tolak kluar. makin lame makin melalut je af ni

akmalhilmi said...

salah seorang peserta blogger idol kami :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails