Tuesday, April 12, 2011

CIKGU SEKS

Assalamualaikum....



AKu sebenarnya nak cerita pasal ni pun segan..
Yelah kan..benda-benda macam ni, ramai orang suka kan..
Ala, kau tak payah nak tipu aku lah..
Tapi, memandangkan aku tengah takder benda nak buat tengah-tengah malam buta ni, meh aku ajak kau tengok sumthing...
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

..

.
KLIK GAMBAR UNTUK TUMBESARAN SEIMBANG


Ha, tengok ni,
yang atas sekali keyword tu...
kenapa lah ada budak main search-search keyword

CIKGU SEKS

Aleh-aleh blog aku pown kena tempiasnyer...
Cuba kau tengok statistic tu..
Aku hamik dari blog aku tu..
Adoi......MOTIF?
Haish.....macam-macam benda sekarang ni...
Ni lah adahnya kalau benda-benda teknologi ni disalah guna..
Aku tau memang isu ni isu lapuk...
Kita tapis macam maner pown, masih lagi berleluasa...
Lepas tu, kalau kita diam muka jerk, buat muka toya jerk...
Ha, mulalah keluar paper..Kes buang anak lah, gugur bayi lah..
Kau hengat anak kau tu anak hanjeng?
Senang-senang nak main buang-buang?
Hanjeng pown tua sayang anak...

Tiba-tiba aku terfikir....
Hurm.sekali lagi cabaran untuk ibu bapa dan bakal- bakal guru,
kita pastikan kanak-kanak di Malaysia ni TIDAK terdedah, atau KURANG terdedah dengan benda-benda mcm ni..
Jom..Chaiyok..chaiyok....

7 comments:

TAYAR PANCIT said...

kalo seks sume org minat :P

MiSzy DiaN said...

fiq~~










































miss eu..
napa nda p blog aku? nda sudi lae ka?? :(

Miss Sunshine said...

Berat sungguh tanggungjawab guru ni kan... Makin lama makin mencabar..

cantekk said...

haha..sabo je la..
cikgufiq kna amik ni sbg tggjwb utk mnyedarkan org lain,,

chayyuk cekgu! ;-D

Awan Biru said...

Tak patut sungguh. Best sangatkah seks tu?

Adahunny said...

apa yang pasti, tanggungjawab kita sebagai guru jap agi mesti lagi berat! budak2 sekarang dah lebih daa

emieysandra said...

mcm2..itu la tugas kite fiq, didik budak2 skg supaya xmenjadi org yg xbermoral camtu bila besar nti ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails