Thursday, April 28, 2011

I be A MODEL!

Assalamualaikum....

Wah.... 1st time pergi photoshoot, rasa mcm model plak... Selalunya, bila aku tengok kawan aku SI GDA ni pergi photoshoot, mesti rasa bangga tengok dia dalam majalah.. So, kali ni giliran aku pulak nak merasa...hahahahha..

Tapi, bukan majalah meletop2 macam ASUH, AULAD, REMAJA dll.. Tapi, majalah:

AN-NUR..

Tahukah anda apa itu majalah an-nur?
Majalah maktab aku lah...huuhuhu...

Aritu kisahnya kelas aku terpilih untuk menjadi model percubaan bagi memilih tempat bergambar yang sesuai.. So, dalam keadaan tengah-tengah panas tu, kami pun terpaksalah ikut kehendak jurugambar.. Kata nak jadi model kan, jadi kenalah sabar..hahhahaha..

Ok, nak tengok gambar?
Ni.....

Tapi, budak kelas aku yang lelaki, ader yang takder..sebab balik awal..huhuhhu
Sedia?
1..
2..
3..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






Huhuhu..
Amacam?
ok tak?huuhhuhu...

Credit to: Fadz-Nai-Naj-Hud

8 comments:

Cik Bucken said...

dah leh dah apply majalah maskulin tu=P

dian said...

hebat laa fiq.. hehehe..
takda gmbr yg lain lg kaa? hehe

bantalbucuk said...

ok2..semuanya ok belaka..hehe :p

Mi$s NiCkeL=? said...

fikri,letak skali gamba korang masuk majalah..pg scan! hehehe

emieysandra said...

ehehe..dah mmg mcm model ni.

i am who i am said...

abg najib sy xde ea????

student said...

wah..nice!^^

storyfromme said...

model terbaek dari ladang.hehehe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails