Sunday, April 17, 2011

Kemaluan Nenek Dibakar Kekasih???

Assalamualaikum....

Tadi masa dalam bas, dalam perjalanan nak balik ke sini, aku baca surat khabar...
Tiba-tiba aku tertarik dengan satu berita ni...

Kemaluan Nenek Dibakar Kekasih

Wah...
biar betul?
Kekasih dia 27 0R 28 tahun kotttttt...
Pergh..dalam hati aku cakap,

Advance jugak nenek ni..Umur around 51, tapi dapat usha jantan muda...
Wah..mesti kau pandai spedo nek..hahahahaa...

Eh, tapi gelak, gelak jugak..Kesian pun kesian jugak..

(ARGH!!!! JANGAN BAKOR NENEK!!!!JANGAN!!!!)


Mana tak nyer, kemaluan nenek tu dibakar sebab dia tak dapat memenuhi kehendak kekasih dia yang ajak dia melakukan hubungan seks...
Dalam keadaan mabuk, kekasih dia ajak dia buat benda alah tu..Nenek tu tak nak..
Lst-last, nenek tu diperkosa..(yeker diperkosa?)
Selepas itu, mancis dinyalakan dan bommmmmmm.... terbakar..

Pergh...kesian kottttt....
Agak-agak lah kan?
kau kalau nak rogol pun, cukuplah, ni nak main bakar-bakar plak..
APER KES?
kau ingat cam citer kak limah?



Kita bakor jerk....Kita bakor jerk...

Haish........
Peringatan kepada wanita di luar sana..Tak kira tua atau muda..

SILA HATI-HATI DENGAN KEKASIH ANDA!
huhuhuhuhuhu...

Pesanan Ikhlas Dari CIKGUFIQ PRODUCTION! :)

20 comments:

cik jelly chan said...

kasihan beliau...:(

Hatim said...

knape aku rasa nk tergelak je bila baca entri nih,hahahaha ^_^

kasihan nenek tuh...

♥misz nana♥ said...

kesiannya nenek tuh

Bella Bell said...

aiyark...baiklah..saya akan berhati2..hehee~

IMANSHAH said...

sungguh sadis

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.jalan2 singgah sini..nice blog :)
jom tengok sakura dekat blog saya^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/

mR. aRroganT said...

ngeri gler ar...

Piasara said...

"memang sah gila org ni.."

NuruL aTikah said...

mslh mental betol. nenek tu dh monopos nk rehat. dibako pulak. usop pun xde mcm tu. HAHA. tp btol kejam.

MiSzy DiaN said...

perghhhh biar betul ko nie fiq.. hahahaaaa

Gen2Merah said...

uikkss. dsyat jugak ya... sampai amtu sekali

waN Mohd Salim said...

nak mampos bebenor la .. huhuhu .. salam cikgu .. saye ore baru kat sini .. maaaf la saye follow cikgu .. kalau bermase sudi LA cikgu singgah ke tempat hamba .. mekaseh

nulhazwany abdul malik said...

uih tak pasal-pasal je. sian jugak

jangan bako ! jangan bako.

Afiq Din said...

ade jugak org cm2 ye

fairuz said...

terpenaruh ngan cite tu la kot. hahahaa

Cik Nin said...

eee...takutnya...akhbar mana tu ckgu?

~ariFFin~ said...

hohoho...mmg kejam...tp yg pelik nye kenapa couple ngan nenekkk....pelikssss

Opah Kentang said...

kite bako je! hehehe..

aduish sakit kene bako.
haishhh

cantekk said...

haha...haru btul...
cari la yg umur dekat2...
*haha kita ni ckp je pandai oke ;-D

storyfromme said...

gila orang tu.dalam banyak2 benda, yang tut jugak die nak bakor.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails