Thursday, April 21, 2011

Kenapa Mickey Mouse Pakai Sarung Tangan?

Assalamualaikum....

Ingat lagi tak tentang teka teki aku semalam?
Wah.... nak tahu jawapannya?
Ni lah dia:





Ha? Faham tak?
Sebab tangan dia berbentuk tutttttttttttttt....

Ok, mereka2 yang akan aku review sekaligus nanti adalah:

ROZUAN ISMAIL (peneka terpantas!)
ARIFFIN MUTALLIB
ZAI ANAKNYER HAMZAH...

Si Miszy Dian plak kata nak mesej aku jawapnnya, tapi tak der pown mesejnyer dian?
huhhuuhh...

Tahniah yer semua...

Anyway, CREDIT TO SINI!

14 comments:

Rozuan Ismail said...

haha..tq.betul ke jawapan sy.owh,sgt blue otak sy..keh keh..

Rozuan Ismail said...

pakai teka je..sebab nmpak byg dia mcm lucah je..hoho

MiSzy DiaN said...

hahahaa.. nda jadi msg.. sb aku suda tgk d tv tdi.. boleh agak apa jwpn dia tp aku nda komen plak d cni.. hehe.. sori fiq..

~ariFFin~ said...

hahaha...kan...

Opah Kentang said...

macam hareeeemmm..
wakakakka..

fiq! mane shoutbox ang????? huhuhu

cik chopu said...

hah ? takpaham. apenih ? apenih ? apenih ?

Opah Kentang said...

fiq! mane shoutbox!
baru nk gossipping..

long time no seeeeeee...

cik nurussalwa said...

ceh~
-_____-"

adam said...

salam jom bace tazkirah jumaat...gambaran mahsyar,,,,sama 2 kita dpt manfaat dari nya,,insyaallah...

Zai anaknye Hamzah said...

hohohoho...ntah men teka2 je pong kan3...keh3..dh2..mekasyih yop..dh2..yok "tazkirah jumaat"..
mood-insap~TT_TT~

baincardin said...

wakakakaka!!!~ ^_^

Opah Kentang said...

owh..abis cmne nk bergosip nie..
hihihi :P

Miss Dill said...

Adei. mende tu rupenye

Miss Dill^^

zalin onceitalk said...

hahaha..macam2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails