Friday, May 20, 2011

Aku Nak Tempah Baju, Tapi Takut Tak Muat!

Assalamualaikum..

Tadi tangan aku menggatal menjengah ke blog BEN ASHAARI, lepas tu aku tertengok satu entry ni..Wah..terus rasa tertarik...

Wah..nak tahu tak pasal apa?
Ader jual baju BLOGGER LAH..
Smart seh... Terus aku bercadang nak beli...
Tapi kan, aku risau lah plak, takut baju tu tak muat dengan aku.. Dah lah badan aku makin menggajah sekarang ni.. Kalau kau tengok gambar aku kat bawah ni, kau agak-agak muat tak kalau aku beli baju saiz 3XL?


AGAK-AGAK MUAT TAK?

Oh yer, kalau sesiapa yang nak tempah tu, boleh lah klik kat gambar bawah ni yer...klik! Jangan tak klik!

http://3.bp.blogspot.com/-5vEk9QIohz8/TdICygmwl7I/AAAAAAAAA5o/WOBDd6_V8EU/s1600/latest.jpg

picture kredit to: SINI

smart kan?
Lepas ni boleh buat yang berkolar plak..huhuuhu..

Jom lah kita tempah ramai-ramai.. Lepas tu kalau ada gathering ker, boleh kita menggedik dengan baju tu.. Mesti best kan?
Pastu boleh kita buat persatuan boria ker, zapin ker.. Kan?

8 comments:

Fara said...

Salam.. Amboi.. cantik baju melayu cikgu.. =p

Erm.. muat kot kalau ambil yg xxxl..

Haha..Buat Persatuan Blogger Malaya Lah.. Kebebasan Berblogger.. =p

Blogger Crew Team
CrewFara

emieysandra said...

msti muatnyer..cube la mengecik sket, ehehe..

cik mien said...

insyaallah muat...kalau tak muat cubalah mengecil sedikit...hehehe..
jangan marah ea ckg fiq...

cucu umie said...

smart juga baju tu,.nty ah ayie peg jenguk blog abg ben..btw, boleh shje kot hang pky bju 3xl..kalo bju tu hang biase pky..okay jer kot..

Awan Biru said...

Mesti muat juga. KAlau terlebih muat pula, tak macho juga.

Cantik baju...

ain dzaya said...

opkoss la muat cekgu,
saiz xxl...kehkehkeh...

Siti Suriani said...

comel lah baju ni.. nak beli ke? pastu kite wat gathering reramai ek.. :)

alia azmi said...

smart lah baju tuh .. boley beli ke .? err =.='

ckgu, mesti muat klau baju2 yg ckgu ade boley muat je

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails