Sunday, May 1, 2011

Orang Lain Punya Hal, Aku Pulak Yang Nerves..

Assalamualaikum...



Wah... aku ni beria-ia berazam nak baca buku.. Tapi, hurm..Hazab..tak der maknanyer.. Huhuhu.. Haish.. bila nak datang mood ni.. Aku asik teringat jerk.. Bila teringat, mesti rasa NERVES.. Eh, kau agak-agak aku teringat kat saper?
Nak tahu:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.MENTOR 5!


Aku tengah duk pikir saper lah bakal tersingkir malam ni?
Aku target Ayish yang akan tersingkir.. Tapi, bila tengok Jurnal Mentor tadi, cam best jerk persembahan dia malam ni.. Aku pulak jadi risau.. Hurm.. Risau kalau Ratnah plak yang terkeluar.. Hurm.. Diowang yang buat persembahan, tapi aku plak rasa nerves..Huhuhu.. mesti korang pelik tengok aku kan? Ask bercerita pasal dunia hiburan jerk.. Sorry lah yer.. Aku ni memang macam ni.. hehehe..

Kau agak saper bakal tersingkir malam ni?uuhuuhh...

Adakah:

Shiha Protege kepada Kak Pah
Ratnah Protege kepada Afdlin Shauki
atau
Ayish Protege kepada Noh Hujan?

Sama-sama kita saksikan malam ni yer.. :)

picture credit to: SINI

10 comments:

Rozuan Ismail said...

haha..ingatkan sape le tadi

maria_m0hamadiah said...

laaa.. ni jek?

Siti Mashitah Saidin said...

hahaha.. :P

emieysandra said...

iqa dah kuar lom fiq? support die je la..haha :P

Lieyda said...

suka mentor ye? xpenah tgk pun. :)

★ aIsyaH ★ said...

0h0..xlyn ment0r arh..hee
btw thx f0l0w...:)

cik jelly chan said...

rasa mcm ayish..ohh tidakk..
saya sukakan NOH HUJAN tp saya tak suka ayish..huhuhu

emieysandra said...

dah gtau ler..tang mane sama ntah fiq ni, haha..

si macho said...

cikgu dtg blod sye ke maseh cikgu
-____________-

cikgu ni da knp baik ingt kt si macho ni .bwang mse je ingt kt meka2 tuh

:tampo cikgu

:larikk

MiSzy DiaN said...

lerrrr ko nie..
aku nda tgk lnsg pn mentor nie dr awal lg.. hahaahahhaa..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails