Monday, May 30, 2011

Terbukti! Salma Juara Mentor 5!

Assalamualaikum...

Saper kat sini tengok Mentro 5 akhir tadi?
Wah...tadi aku berdebar-debar tengok Mentor 5... Saingan memang sengit...
Sebab aku rasa Shiha mampu memotong SALMA untuk bergelar juara Mentor 5..
Tapi, alhmadulilah.. gelaran juara milik SALMA...


ni masa Salma nyanyi lagu baru dia.. AKU PERMATA..
picture credit to: SINI


Persembahan dimulakan dengan Salma yang menyanyikan lagu LISTEN.. Pergh..aku dah lama tertunggu-tunggu Salma nyanyi lagu ni di pentas..Nasib baik dia bawak lagu ni masa pentas FINAL..memang terbaek weh..

Aku sarankan kau pergi tengok kat youtube.. Giler best...

Perbezaan markah yang amat jauh...

Salma protege kepada Erra Fazira- 85%.

Shiha protege kepada Kak Pah- 63%

Iqa protege kepada Edry Abdul Halim- 56%..

Jauh kan?

Aku rasa Salma ada peluang untuk mewakili Malaysia..
Contoh dalam pertandingan kat Shanghai or whatever lah..huuhu..
Terbaek lah!!!!!

4 comments:

Lieyda said...

memang terbaik.haha

cik mien said...

wah penyanyi kegemaran ckg fiq menang...

Munira Muhiyddin said...

ko same cm ayh aku. peminat salma.
dia siap nak undi smlm tp aku x bg. HAHA :DD

cantekk said...

tak tgk plak....
ha oke nti aku tgk kt youtube...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails