Sunday, May 8, 2011

Tersentap Aku Seketika

Assalamualaikum...

Sebenarnya, aku dah lama terbaca tentang benda ni.. Aku rasa mungkin ramai yang dah tahu pasal benda ni.. Tapi, tak mengapalah, sekadar untuk berkongsi buat mereka yang belum tahu..
Cuba hayati perkara dibawah :









Credit to: USTAZ AKMAL

Cuba bayangkan, dalam kepedihan dan kesengsaraan menanggung penderitaan, sanggup si Ibu menanggung derita demi memastikan bahawa setiap detik nadi anaknya masih berdenyut..
Derita ibu itu bukannya sedetik cuma, tapi kesengsaraan yang dialaminya cukuppppppppppppppppppp panjang..

Tapi, aku pasti.. Si Ibu itu akan bahagia kerana anaknya penyambung perjuangan warisannya.,.. Semoga kamu bahagia wahai anak.. Jadilah insan yang berguna kelak, penabur bakti yang tertinggi, dalam mengaharungi hidup ini..

Walaupun aku rasa aku agak terlambat, tapi aku tetap juga mahu meluahkan SELAMAT HARI IBU buat semua ibu di dunia ini... Kasih sayangmu tiada terhingga.. Pengorbananmu tiada terbalas.. Link

Buat Pn. Noraini binti Alias,
sekalung apresiasi,
tanda penghargaan hadiah dari hati,
cerita pengorbananmu,
tentang jasamu,
dalam membesarkanku,
dalam mendidikku
dalam mengajarkanku,
sehingga kini.
Terima kasih Ibu :)

pssssssssssst: Tetiba aku rasa sedih plak.. :[

16 comments:

dill said...

sayu baca pasal ni

dill.

unknown girlz said...

murni n suci hati seorang ibu..
uhuks3 :')

nunui Joe said...

:'(

fasha said...

tabik ah dekat mak budak ni..

HAJAR hasan said...

terharu !!! huaarrgghh~ selamat hari ibu. ;)

SyAE SyEa said...

dasat an seorg ibu..
emm,ta terbls rsenye jase mreka..
nyway,slmt ary ibu tuk ibu anda n ibu sye..

smg snts dlm rhmtNye..amin :)

storyfromme said...

sedih je baca.besar sangat pengorbanan seorang ibu.

ain dzaya said...

mampu buat air mata terkeluar...
kalau la saya bole jadi begitu...
hmmm...

Inn said...

sayangi ibu kita kerana pengorbanan mereka tidak akan mampu dicongkak oleh siapa pun atau dengan apa pun...aku pun mula dah emo..huhu

cik mien said...

sedihnye kite baca....sayu sangat2....tapi tak pat tengok gambar mak ckg fiq...hehehe....comel tak macam ckg fiq....hehehe(gurau)

mohamad naim said...

gitu lah pgorbanan seorang ibu..
sentap jgk bace...

MiSzy DiaN said...

baru baca sal nie..
huhu..
sedih lak entry nie..

emieysandra said...

sob sob..terharunyer~~

Selamat Hari Ibu kpd ibu Fiq~

mera zati M.z said...

sweetnya post ni tacing gila T_T

josrevalution said...

salam kenai disini..hi cikgifig..bila terbace entry nie..terasa sedih plak..buat pa besarnya pengorbanan seorang ibu..selamt hari ibu semua..n folo cikgufig blog...pls folo me back tq..mai bace nie plak
antara perkara lelaki itu rumit!betul kah?

farhanaafri said...

tegak bulu rome.. sayu~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails