Saturday, May 7, 2011

Untuk Tatapan Wanita Sahaja!

Assalamualaikum...


http://bestofbothworldsaz.com/wp-content/uploads/2010/12/judy-jetson-cartoon.jpg

Setiap kali mesti ketampanan dan kehenseman akan menjadi topik utama dalam perbualan seharian wanita.. Mereka ini memang menjadi daya tarikan kaum wanita... Jika ditanya, rata-rata wanita gemar memilih lelaki yang tampan serta maskulin bagi menjadi pilihan hati mereka..
Jadi, aku bawakan khas koleksi mamat-mamat macho dan hensem untuk korang.. Lelaki kalau nak tengok, boleh jugak, jangan jatuh hati sudahlah.. Nauzubillahminzalik..


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Amacam? Taf kan?



Ha... pilih jerk maner yang kau suka..



Wah.. memang meletop handbag ko nyah.. haaahahah



Wah.. inilah dia LAMBAIAN RATU...



Maner satu yang tulen ni?



Pergh.. kau memang letop kakak... huhhuhh


Jadi, yang mana satu pilihan anda?

Credit to: SINI

13 comments:

Munira Muhiyddin said...

mati mati aku ingat ko nak letak gambo mamat korea.
ghupenyerrrrrr.....
bordarah mato tengokkkkk . euww

emieysandra said...

pehhh..meletop..
urm, ejah hok pic no.4 tu..















nak simpan luar pagar suh cabut rumput, kih3..

Putri Cahaya / Cikgu Amira said...

haha...yg no 6 tu mcm kau je..ahaha...:p

Awan Biru said...

Berdarah hidung nengoknya.

sweet honeydew! said...

aiseman...

baru nak cuci2 mata.. kot ye letak jejaka ensem..

tup tup..

hambek kau!

segan mak nak tgok! termuntah d watnyeee! hAHAH~

cik chopu said...

yeah TAMPAN SANGAT! terbaik dari ladang dan bendang.

dayah SnoW Heuka said...

wahahaha :))

Rozuan Ismail said...

meletop.cantik le kot.haha.

MrS. SoPhiE's ♥ said...

Sedey nngok diorg ni.. HANGOSS!!! hhahahaha

Cik Bucken said...

err nak no akak yg baju merah pic last skli tuuuuuuuuu

kjaharun said...

hahaha... geli tahap muntah tebelahak...

shark said...

pergh...
kalag geng2 mlaysia cmni
terbaek...

b a m b a m ' s said...

euwwww~! geli mak nakkk!hahahahha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails