Sunday, June 12, 2011

APA JADI BILA TANDAS LELAKI BERSEBELAHAN DENGAN TANDAS WANITA?

Assalamualaikum...

Biasa kita pergi mana-mana, pasaraya ker, Mall ker, perhentian bas ker, mesti kita tengok tandas lelaki bersebelahan dengan tandas wanita kan? Cuma kat sekolah jerk, kita jarang jumpa tandas murid laki bersebelahan dengan tandas wanita.. Agak-agak kenapa jadi cam tu? Nak tahu apa kesannya jika tandas lelaki bersebelahan dengan tandas wanita?

Dah sedia nak tgk????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Yang bawah ni bahaya yer...amboi..nak buat projek pulak yer..
Aku suka tindakan pompuan tu, bom jerk kepala laki tu..Kita bakor jerk...

Wah..biar betik..Siap bawak bazuka sekali dlm toilet..
Yeah..ketuk jangan tak ketuk! Gatal laki tu...
Yang guna-guna tali ni bahaya yer... Hati-hati kaum Hawa..
Bagus.,.pijak..pijak lagi..tapi, kalau smpai putus kepala tu, dah jadi kes jenayah... huhhuhhu..

Hahhaaahaaha.. tu jerk lah yer..nak tunjuk.. Kaum-kaum Adam, jangan pulak lakukan hal macam ni.. Jangan nak menggatal plak yer..ish..ish...ish...

Sumber: SINI

18 comments:

NURUL AINI NORAZMAN said...

sempat lah plka nak bawak bazuka, bom segala g toilet kan,.hahahaha
comel plak animation nih,.=p

Cik Ladies said...

wakaka.. sonok tol bawak bazooka kat dalam tandas.. terus tak wujud dah laki gatal gitu. :D

Andrik McVean said...

wakakakakaka...best tengok

CheQ PP JoY said...

kelakar n comel =) huhuhu

cik chopu said...

haha serius menakutkan.

cantekk said...

HAHAHA lawak tol la kartun ni,,..

takde ke katun ppuan yg wat nakal plak ;-D

Mss Ieza said...

bhahaha..cantek pix XD

adik ibah said...

entri yg bezt...lucu laaaa..haha

ZWAN SABRI said...

Suka dengan cartoon yang no.2 tuu.. Gatai pompuan tuu.. HAHA

MySuaraBlog: Ranking Negeri Kejuaraan Piala FA

Hanim Mahali said...

hahaha... lawak betol... yang no.2 tu tak boleh bla... perempuan tu pulak yang gatai semacam... LOL

AMMAR YASIR said...

hahaha..lawak2

emieysandra said...

kelakar la katun katun ni..huhu.

komen fiq td, akak rse btoi jgk, kne tgk ats si pemakai kan ;)

kiwi said...

ish, bahyo tuh

cucu umie said...

haha..smart ah animation nie..mane hang dpt, tpy kt sekolah ayie tandas lelaki and gurlz seblh2 jer cuma dipisahkan dengan tembok.. hhoho

Miscellaneous Smiles said...

haha..lwk kott..~

y last ski kasi potong kpala..gtai sngt..muhahaaa~

Munira Muhiyddin said...

BHAHAHAHAHAHAHAHA.

amranaiman said...

sempoi :D

Cik Fia said...

hehe.. lucu~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails