Wednesday, June 8, 2011

Apa Tanggapan Kau Bila Nampak RUMAH MEWAH?

Assalamualaikum....

Aper yang korang akan buat kalau nampak rumah yang mewah macam ni?

http://2.bp.blogspot.com/_QxPwcbz-yG4/TActvpsVy_I/AAAAAAAAAOo/E5zSi2WPu90/s1600/big-house-1.jpg

Mesti dalam hati cakap..

BoldWah..fuyoooh..terbaek lah rumah ni..

atau berazam..

Satu hari nanti aku nak beli rumah macam ni...

Kan..kan..kan..
Camtu reaksi korang kan?
Tapi kalau rumah korang sekarang memang lagi besar dari tu, takpewlah..huhuhuh..
Tapi!
Nanti dulu..
Jangan mudah beri tanggapan mengagumkan....

Ha..kenapa pulak?
Nak tahu?
Jom tengok ni...



http://idekonyol.files.wordpress.com/2010/08/tampak-depan1.jpg

Ha...ni bahagian depan rumah ni..Lawa tak? Nampak mewah kan? errr....Abaikan semak samun di sekelilingnya itu...
Cuba kita selidik lagi...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.CAK!!!
Cuba tengok dari tepi..

http://idekonyol.files.wordpress.com/2010/08/tampak-samping1.jpg


ish..ish..ish..
Kan aku dah pesan, jangan nilai dari depan..Tengok betul2..Kot-kot dari tepi macam ni ker?huhuhh...

pssssssssssssssssst: Gurau-gurau jerk...Saper yang ada rumah macam ni, sorry yer.. :)


credit to: SINI

23 comments:

Opah Kentang said...

sempat siapkan yaang depan dulu la fiq :)

kiwi said...

dont judge a house from the front door :P

wawa meiko said...

Saya nak gelak ! HAHAHAHAHAHA

sebab tak mungkin :D

kotak bulat said...

hahaaha.. belakang tu thun depan dia siapkan .. duit tak cukup tu.. :p

pwincess Lov3y dOv3y said...

ahaak..lawok2...

izzati wanie said...

hehe....kelakar tp ade makna tersirat :)

Azza Firza said...

kena kumpul duit lagi tu, hehehee

iekasub said...

tak salah berangan nak rumah hebat. buat untuk pintu depan pon oke dah.. ;D

zazaw said...

okay ni kelakar
mane lah kau dapat ni cikguu

imah said...

`mewah` betul ea rumah die =P

Aisyah Aina said...

memang mewah betul..nanti nak buat rumah macam ni jugak..haha

Rozuan Ismail said...

bahagian depan mewah gila.bhgian belakang pergh.hancur.

cucu umie said...

haha..btol2..kalo bg ayie depan dah cantik tu, biarlah blkng terus cantik gak..

cik mien said...

die buat satu-satu dulu....buat depan dulu pastu baru buat yang selebihnye...hehheh :)

Zai Hamzah said...

hahah...cantik apa umah batu separa kayu..bak kata pepatah...biar papa asalkan bergaya..xgitu..hihhi

AMMAR YASIR said...

ada jugak ke rumah macam ni?hehehehe

cikfarah.blogspot.com said...

haha...cis,nmpak kt dpan cntik jer.. tp di belakng...haha...

sergeant keroro said...

hahaha,nice. first impression tu penting XD

amniey91 said...

fuyoo..giler la..ley tiru ni...:)
hahaha..idea hebat

cik Am dtg n follow cni dr blog bujang ye..
jom terjah blog cik Am
http://amniey91.blogspot.com/

selamat berkenalan

Munira Muhiyddin said...

BHAHAHAHAHAHA.
mewah DARI DEPAN pon bolehhhhhhh

Murni Yusoff said...

haha..lwklah..cost wt yg depn tu dh leh wt rmh yg sdrhana dh tp sempurna dpn blkg kiri knan..=))

qamarguyz said...

hahaAa..
macam2 la..
m0tif??

emieysandra said...

buat slow2 kot. sikit dmi sikit ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails