Sunday, June 19, 2011

BERAPA HARGA BEG TANGAN INI?

Assalamualaikum...


Kaum-kaum Hawa kebanyakannya minat dengan beg tangan kan? Betul tak? Tapi, pernah tak kau tengok satu beg tangan ni? Aku tengok, cam tak lawa jerk.. Klakar pun ada jugak.. Nak tengok?




Lawa ker?huuhuhuh..
Tapi, jangan pandang rendah dengan beg tangan ni..
Kau nak tahu berapa harga dia?
Cuba teka?
Ha, 2000? Takkanlah murah macam tu...
Jawapannya ialah:
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
..
.
ialah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.errr...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.ialah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
US $ 150,000

Tak ker mahal tu?
Namanya ialah
LOUIS VUITTON URBAN SATCHEL...

Tapi, aku tertanya-tanya apa istimewanya beg tangan tu ek?
hurmmmmm.......

credit to: SINI

9 comments:

iszieylyanziy said...

mak aii,,mahal gile! ada nila estetika yang x dapat dilihat kat mata biase kot,,ngee

ZWAN SABRI said...

fuhyooo.. gila mahal harga beg tuu.. dahla bwat drpd barangan terbuang jer.. HUHU

MySuaraBlog: Fakta Hari Bapa

Freaky said...

baik angkat kereta mercedes daripada beli beg tangan ni

kiwi said...

erk! mahalnya. ape yang istimewanya? jenama kot. serabut!

syufaa said...

jadah beg cmni, hrge cmtu.. =.="

cik chopu said...

bagi free pun taknak.

Safiah Ibrahim said...

e.. betul cik chopu.. bg free pun tanak.. cane nak pakai tu.. kasual? hooo

emieysandra said...

mhal pd jnama kot..huhu.

cucu umie said...

seriously memang mahal sgt..arghhhh xsanggup lol..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails