Saturday, June 18, 2011

GAMBAR LAWAK | BEGINI JADINYA KALAU MALAS!

Assalamualaikum...

Siapa di sini tak pernah langsung rasa malas? Ha, ada ker? Argh..tak payah nak tipu lah..semua manusia ada sikap malas lah..tak kira sikit atau banyak.. Tetap jugak ada kan? Tapi, macam mana kalau malas kita tu berlebihan?
Patut atau tidak?
Haish..aku pun tak tau nak cakap.. Aku harap tak der di antara korang yang jadi macam ni yer..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Tengok tu..sanggup beratur panjang semata-mata nak naik benda alah tu..haish..



Kesian aku tengok pompuan tu.... Tapi, kira kreatif jugak lah kan?



Bagus dia kencing duduk kan? Kalau kencing diri tak elok.. (sangka baik)



Dah baper lama tak kikis ais tu?



Punyalah pemalas nak tukar siaran..tapi, kreatif jugak :)



Apa salahnya alihkan bangkai tu?



Ish..terus bebenor rupanya..



Erk..aku rasa selekeh tengok rokok bersepah cm tu..



Hahahahaah..makcik ni mmg sah-sah malas nak berdiri..



Yang ni plak malas nak berjalan..



Apa salahnya naik basikal tu then kayuh?



Hahahaha...kesian hanjeng tu..
Tak boleh ker nak bawak masuk kete?



Sengal!




Mana pagar yang lain? Adakah sekadar pintu tu jerk?

Hahahahahaha..jadi bagaimana? Adakah mereka ini malas atau kreatif? Tapi, tak salah jugak kan jadi kreatif untuk memudahkan kerja? :)

credit to: SINI

10 comments:

Citarasa Rinduan said...

tapi kenal dgn cikgu fiq.. terus kak rasa awak yang kreatif..
kan.....

aku_azreen said...

ni mmg betul2 pemalas..

Lelord said...

ekekekkeee hah yg keta kotor cam ala2 berdebu teruk tu ada jek kat doha ni...almaklum kat negera pasir berdengung kalau cuci bersih jap jek kotor balik

Cikgu Shura said...

HAHA.yang paling tak larat nak gelak tgk bangkai tenggiling tu! "apa salahnya alihkan bangkai tu?" =,=

ashrafi said...

Salam.

Bila tengok gambar rasa kelakar pun ada, rasa nak marah pun ada. Hahaha

bantalbucuk said...

hahaha..memang gila pemalas dah tu kalau macam tu sekali..haha :D

imah said...

hahaha.. kelakar betul.. ade gak orang yang cam tuh *geleng kepala*

cucu umie said...

yang first tu memang xboleh bla..sebb ayie memang bt mc tu..lalala

cik chopu said...

haha aneh aneh manusia

Piasara said...

"paling kelakar gambar cat kt jln tu..nak alih bangkai ngan ranting kayu tu pun malas...sengal.."

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails