Saturday, June 18, 2011

GAMBAR SENGAL | BUDAK SEKARANG MAKIN PANDAI!

Assalamualaikum...

Sekarang ni aku rasa budak-budak semakin pandai lah.. Memang cemerlang, gemilang dan terbilang mereka.. Mesti parents mereka bangga dengan mereka kan? Ha, persoalannya, adakah KEPANDAIAN mereka dalam konteks PANDAI yang sebenar? Korang nilailah sendiri yer~~~~


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.





















Related Posts with Thumbnails



Ko tengok tu.. Ke mana tangan dia menyeluk













Ko tengok tu, apa dia buat?













Ko tengok tu main seluk-seluk lagi? Haish....

























Ok.yang ni sangat kurang hajar yer....














Tengok tu jari dia tunjuk aper.














Tengok tu.. buat lagi...

















Ya Allah..kesian kawan kau dik..Ko buat aper tu?













Larh..ingatkan dah tak nak buat lagi..buat jugak jari cam tu..Haish........









Jadi, persoalannya PANDAIKAH MEREKA?
Jika pandai, PENGARUH SIAPAKAH?
hurm...............

credit to: SINI

14 comments:

kotak bulat said...

pengaruh yang mengambik gmbar tu..

cucu umie said...

herm..kalau budak kecik jer dh pandai buat mcm tu..tak thu kalo besar kelak mcm mane tah>?? hoho

munirah said...

ni mesti pengaruh filem.

aQmaR 0n The Blog said...

pndai tol dak dak skrg..advance seyh..;p

Murni Yusoff said...

astaga..cam lawak pn ade..kebetulan ke tgn diorg nie sjak lhir dh macam tu...aishh la..=,=

Murni Yusoff said...

astaga..cam lawak pn ade..kebetulan ke tgn diorg nie sjak lhir dh macam tu...aishh la..=,=

sugar2 kapas strawberry said...

errr..speechless

pha is said...

walaupon perbuatan yg aak "brutal", tapi still nmpak comel... hehehee

Atie iskandar said...

budak sekarang terlebih ilmu.. haha

imah said...

parents kena didk dengan cara yang betul..

emieysandra said...

ish budak2 ni..terlebih pndai k hape, ish3

Hantu Kak Limah said...

kalo kat Malaysia, ni mmng x leh terime camtu,tp kat luar negara,yg majoriti non islam,x de hal isu begambor camtu....huhuhuhu...psl itu memandai-mandai...hehehehe...

momoi mee said...

budak tuh x tw pape..org2 yg tafsir kn tuh yg lebih2..wakaka

maCy said...

haha. sengal la. dorang ta baligh lagi. ki2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails