Friday, June 17, 2011

BOGEL MENUJU TUHAN

Assalamualaikum...

Wah..tajuk cam hangat kan? Tapi, saper yang tahu tu, mesti tak rasa aper2... Kalau belum tu, mesti rasa teruja.. ha, korang tahu tak tu tajuk aper?

Tu merupakan tajuk buku yang akan dikeluarkan oleh ZAHIRIL ADZIM..
Pergh..semalam aku bukak blog dia, aku rasa teruja.. Tak sangka, semasa bergiat dalam dunia seni ni pun, dia berjaya menyiapkan sebuah buku..

Aku rasa tajuk BOGEL MENUJU TUHAN ni sangat unik..

Even mungkin akan dijadikan perdebatan hebat, tapi, jangan menilai buku dari luarannya.. Mungkin pokok utama yang dijadikan tunjang dalam buku tu berpaksikan unsur-unsur ketuhanan.. Maka, aku yakin, Zahiril Adzim ada alasannya yang tersendiri...

Lagipun, kalau tengok cara penulisan dia kat blog pun, macam ahli sastera kotttt.. Bukan bahasa biasa macam kita...
Nama header dia pun , nampak cam mendalam (untuk kawan-kawan yang kita suka)~~~ terbaek!

Jadi, pada 18.JUN.2011 bersamaan ESOK, akan diadakan pelancaran buku
BOGEL MENUJU TUHAN..
Bertempat di Annexe, Central Market jam 12 tengah hari...
Turut menampilkan Shera Aiyob, Riz Ainudin dan Sharifah Amani..
Zahiril Adzim jugak akan mebaca sajak miliknya sendiri.. Wah..terbaek..

Jadi, kepada mereka yang teruja tu, pergilah ke sana yer.. meriahkan lagi majlis tu...
Aku tak dapat pergi, sebab aku dah balik maktab masa tu.. ARGH!!!!!

Kepada mereka yang berminat nak beli dan nak tahu lebih lanjut, boleh lah melayari blog zahiril adzim..


sumber dan gambar credit to: SINI :)

pssssssst: Tak silap aku Hanis Zalikha terlibat dalam prakata..hurm, persoalannya, Hanis Zalikha blogger itukah? Kalau betul, mengapakah beliau terlibat dlm memberikan prakata? hurm..menarik ni :)

7 comments:

vampire's lovex said...

hebat nye pakwe aku nih...x sangka dalam sibuk berlakon tu sempat jugak siap kan buku....

go go oppa...

kahkahkah

si macho said...

:lari ke blog zahiril

kalu cm best nak gak beli :P
buat2 bce tok sng tido :hoho

al maklum lah maleh bce buku gitu cpt ngantuk :p

Bro ahmad said...

oohh buku..ingat apa tadi
hmmm macam bagus je buku ni

imah said...

ade sekali imah blogwalk ke blog die. ayat die sangat sastera.

menarik. bermakna, die bukan tin kosong ^^

cucu umie said...

ayie ad masuk blog dia juga..memang terbaik lol dia nie..wlopon bz dengan pengmbran masih sempt lgi nak berkarya..ayie nak beli lol buku dia..hehe

emieysandra said...

suke die..ehehe ;)

Mr.Ree said...

18 jun my bday..wargghh!! btambah cayaq ngn mamat ni..tp dy dah tunang. sobb!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails