Monday, June 20, 2011

GAMBAR | AKIBAT TERLALU TAKSUB DENGAN ARTIS PUJAAN!



Assalamualaikum...
http://farm3.static.flickr.com/2023/2332104704_1007831c80.jpg

Aku yakin dan percaya bahawa mesti ramai antara korang yang ada artis yang korang minat kan? Contoh macam Wan Maimunah ker, Rosnah Mat Aris ker, mesti kau tergila-gilakan mereka kan?

Kalau kumpulan pulak, mesti korang fanatik dengan Meet Auntie Senah ker (ada ker band ni?)..
Haahaahahaa.. Dan aku yakin, mesti ada yang fanatik dengan USOP WILCHA..

Aku tau, korang memang minat giler dengan artis kegemaran korang.. Tapi, aku nak ingatkan, biarlah berpada-pada yer.. Aku tak nak korang jadi macam ni..

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




nampak tak? nak aku zoom?



sekarang dah nampak?
Band aper tu?

So, aku harap kau tak jadi macam tu yer..huhhuh..
:)

credit to: SINI

9 comments:

waRDah a.k.a QiQi said...

adeh.... budak2 zaman skrg... -_-"

bleh plak nilai dia A kn?? huhuhu~

kiwi said...

mula2 tak faham, lama2 baru faham. tak senonoh punya budak. sapa punya kerja la. heiyya!

Lieyda said...

anak murid cekgu ke yg buat jawapan mcm tu? haha

Freaky said...

kah kah st 12.. memang terbaik la jawab exam macam ni

laskar pelangi said...

aduhai.takkan taksub sangat kat st12 sampai tak tau nak jawab exam terus bulatkan jd st12..hahaha=D

tuptup lec yang ngajar tu pon memang peminat st12. terus kasi A. haha=D

SyahmiFikri said...

ST12.. best song yang dorang nyanyi..

idola i rozita che wan! =)

idaida0504 said...

fanatik terlebih ni...hahaha

Opah Kentang said...

smart la cikgu.comfirm dapat A

Murni Yusoff said...

kreatiflah bdk yg buat nie..=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails