Monday, June 20, 2011

GAMBAR | CARA MENGEMIS YANG MELAMPAU!

Assalamualaikum....

Saper kat sini pernah mengemis? (wah..soalan maut...) Gurau jerk...
Selagi kita mampu, kita tak elok mengemis yer... Tapi, kalau mengemis cinta macam maner pulak yer? Argh..sudah lah.. Aku ni merepek jerk..

Ha, sekarang aku nak tunjuk kepada korang semua tentang cara mengemis yang betul-betul melampau.. Perkara ini dilakukan seorang wanita... (kau jangan main-main dengan pompuan ni)
Sebab aper, kalau kau tak nak derma..nak tahu aper jadi? Meh kita lihat.....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

















Ha........nampak tak? Kereta anda akan DIROSAKKAN!
Wah..berani mati pompuan ni..
Haish..kalau kau, kau nak derma ker atau rela kereta mahal kau dirosakkan?
huhuhuhu...

psssssst: Bukankah menderma itu perlu ikhlas? hurm.....

credit to: SINI

10 comments:

saiazuan said...

serius gile pengemis ni..huhu

Freaky said...

ape ke gila sangat pengemis ni.. dah la mengemis.

AMMAR YASIR said...

bodoh punya pompuan tu

ashrafi said...

Sadissssss....

idaida0504 said...

melampau gila pmpuan tu....ada ke patut macam tu...

apik pehe said...

wooo..tenggelam tapak kasut ppuan tu kat cermin..

imah said...

wooo!! bahaya betul *geleng kepala*

b a m b a m ' s said...

ni bukan suh menderma dgn rela..kena PAKSARELA nie.. pergghhh.. kang ku langgar juga kang..ehehhe

Citarasa Rinduan said...

kalaulah kat malaysia.. dan orang islam

adeh@@@

buat malu jer..

Nur said...

gilaa toi pompan ni . nk mati awai kot -.-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails