Monday, June 20, 2011

GAMBAR UNIK | DASAR PEMABUK

Assalamualaikum...

Adakah anda semua pernah berjumpa dengan pemabuk? Mesti rasa menyampah kan? Haish..benci pun ada... Tapi, lagi teruk, kalau dah mabuk tu sampai tidur merata-rata.. itu yang tak boleh tahan tu.. Nak maki pun ada, nak gelak pun ada.. Jadi, aku nak tanya korang, adakah pernah terjumpa mereka-mereka ini?






Tengok tu..sampai tertonggeng-tonggeng



Errk...siap berbantalkan basikal..mesti empuk basikal tu kan?



unik cara dia tidur....



pakcik ni pun unik jugak



sampai tertonggeng-tonggeng



Hahaahahha..ni lagi lawak..



Hebat pakcik ni..sampai tersepit celah kerusi...



Ni pun hebat jugak..



Fuyoooh..sampai masuk dlm tong sampah..



Tolong..ada org tidur dalam troli!!!!!!


Wah..kaki siap tersangkut macam tu..




Comel jugak cara dia tidur..hahaahaha..

Jadi, adakah anda pernah nampak mereka-mereka ini..ATAU anda jugak mahu menjadi seperti mereka..Ingat..jangan sesekali minum arak tau..


Hai orang-orang yang beriman, sesungguhnya (meminum) arak, berjudi, (berkorban untuk) berhala, mengundi nasib dengan panah, adalah rijsun termasuk perbuatan syaitan. Maka jauhilah perbuatan-perbuatan itu agar kamu mendapat keuntungan. Sesungguhnya syaitan itu bermaksud hendak menimbulkan permusuhan dan kebencian di antara kamu lantaran (meminum) arak dan berjudi itu, dan menghalang kamu daripada mengingati Allah dan sembahyang; maka berhentilah kamu (daripada mengerjakan pekerjaan itu).”

(QS. Al Ma-idah: 90-91)

credit to: SINI

10 comments:

Miscellaneous Smiles said...

cikgu,sy tak prnh nmpak..mintak2 dijauhi lahh dr semua2 ni..wuuuu~

cucu umie said...

hehe..biase kt area bazar karak jb, ad jer mat2 gian nie tido sembrgn..huhuhu

ZWAN SABRI said...

HAHA.. Lawak la gambaq2 depa ni.. btw, sebab tu la Islam larang minum arak.. Sebab takmo jadi macam dalam gambaq2ni laa.. ;)

MySuaraBlog: Amaran Kepada Wanita Mengandung!

vampire's lovex said...

haishhh aib betol...memang patot la di haram kan...

Miss A said...

haha,lawak kot.tu lah dah minum benda memabukkan jd mcm tu lah.

sme2 lah kite doa dorg dpt hidayah,bukak sikit hati and insaf ttg keburukan minum arak.Aduhh

ishiko said...

esshh... teruk bebenoo..

emieysandra said...

terus hilang akal dh diorg tu.

saiazuan said...

haha memang gelong

Opah Kentang said...

kat malaysia nie opah tak pernah la nmpk
tapi kalau nmpk orang gila mabuk jalan huyung hayang kat tengah jalan pernah la..nasib tak langgar.huhu

imah said...

jauhi ARAK ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails