Thursday, June 23, 2011

GAMBAR LAWAK | EKSPRESI WAJAH BILA NAIK ROLLER COASTER

Assalamualaikum....

Ada saper-saper kat sini yang pernah naik roller coaster? Pergh.. aku first time main roller coaster masa tingkatan 3...kat COSMO WORLD TIME SQUARE!!!!
Pergh..mula-mula tu aku serius takut.. Bila benda alah tu dah gerak, aku asik mengucap jerk memanjang.. Haish...menakutkan.. Tapi, lepas dah main tu.. Aku rasa macam nak naik lagi.. Serius best... Best sangat!!!!!

Jadi, bila dah naik dekat situ, macam-macam pulak memek muka yang kita akan jumpa.. Hhahahahaha.. Lawak weh.. Kadang-kadang bila tengok tu, aku mesti rasa nak tergelak.. So, sekarang aku rasa nak tunjuk dengan korang.. NAK TENGOK?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

HA kau..macam nampak hantu pondan....

Effect rambut itu penting yer...

Euwww..siap muntah lagi tu...

Betul2 takut dia ni...


wah..penuh penghayatan..



knp aku rasa mereka ini macam sumthing wrong?



Effect tangan itu perlu yer....



Wah..betul2 feeling ni..hahahaha..

Hahahaahah..itu jerk lah yang dapat aku tunjukkan.. Kepada mereka yang berada dalam gambar di atas, kot-kot kalau kau terbaca blog aku ni.. Sorry lah yer..huhuuhuh :)

credit to: SINI dan SINI

9 comments:

..cik gugu.. said...

muka cekgu fiq xde ke??

heeeeee~

cucu umie said...

kalau ayie memang menjerit ah nek roller coaster..first time nek mase form4..lala

Opah Kentang said...

har har har..

emieysandra said...

kelakarnye..huhu, xpnah naik & lpas tgk muke mimik sume ni, makin tkut nk naik roller coaster.huhu.

laskar pelangi said...

hoyeahhh! Tahun lepas pelangi 1st time kot men benda alah nie. seriyesss mengucap panjang woooo! HAHAHA. Sumpah takut dah nak naik lagi. tengok boleh lah. naik gerun dahhhh. Hehehe

apik pehe said...

eeee...yg muntah tu takleh tahan..hehehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tak pernah naik dan tak teringin pon nak naik...

gayat haha

~ Cik Azz ~ said...

Tak pernah naik r/c ni.. Mau tekencing2 nanti.. haha..

Areef Ibn Naim said...

salam,

teringin gak nak naik... tp mcm tk konfiden jer :)

ha ah, sy org kulai (bdr tenggara)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails