Thursday, June 16, 2011

MANUSIA KAHWIN DENGAN ANJING! - Biar Betik?

Assalamualaikum...

Zaman sekarang ni, macam-macam kes pelik berlaku kan? Ada kahwin sama jantina lah, kahwin dengan diri sendiri pun ada.. Macam-macam lah manusia ni..
Tapi, pernahkah korang dengar ada manusia kahwin dengan hanjeng?
Ha, cam ni citernyer,
di India, seorang lelaki bernama Selvakumar, berkahwin dengan hanjeng, bukanlah kerana kehendaknya... (Ha, dah tu dia dipaksa ker? )

[aneh.jpg]

Beberapa tahun sebelum tu, Selvakumar telah menyiksa dua ekor hanjeng sehingga mati.. Lepas tu terus dia lumpuh kaki dan tangan..( pergh..jahat giler..mungkin tulah kottt.. Allah S.W.T nak tunjukkan...

Lepas tu, dia jumpa lah doktor... Ramai dotor dia jumpa..Tapi, semua tak berhasil nak sembuhkan dia.. Sehingga lah dia jumpa dengan seorang ahli paranormal (maybe bomoh kot...bukan bomoh susuk ok..susuk nak wat pew..eh, tapi, maner tau bomoh tu amik overtime pasang susuk.. :erk sorry dah merepek panjang)..

Ha, bomoh tu kata, dia kena mengahwini seekor hanjeng betina untuk menghilangkan sumpahan dari hanjeng yang pernah dia siksa... Maka, nak tak nak, dia kena kahwin dengan seekor hanjeng betina...

Dengan pakaian adat, Selvakumar mengucapkan sumpah mati ke atas isterinya iaitu seekor hanjeng..pergh..kau bayangkan perasaan laki tu waktu tu.. Hurm....

Aku pun tak tahulah adakah setelah kahwin dengan hanjeng betina tu, dia semakin sembuh?
Hurm..namun aku sering terbayangkan, macam mana malam pertama mereka yer? huhhuhu...

Paperpown, kita tidak boleh menzalimi sesama makhluk.. Berdosa ok..Mereka juga makhluk Allah S.W.T :)

credit to: SINI

18 comments:

Freaky said...

hehe kalau x sembuh juga kaki die, x tau la

Lieyda said...

kahkahka padan muka haha

cik chopu said...

ada pulak kawen ngan anjing. haih dunia dunia

emieysandra said...

adess..macam2..itulah balasan sb menyeksa binatang~

Miscellaneous Smiles said...

erkk..~

Cik Embun said...

bygkan apa cikgu?? amboi..amboi... tp cam xmasuk akal laa kn??

Cik Lulu said...

aiyooo mmg psiko n xbtol kot. org yg hadir n kawinkn dorang pn sm xbtol

Mss Ieza said...

pdan mke kne kwen gn anjeng :rokok

naqiah said...

tudia kawen nan anjing.. haish.. ad gak manusia cm ni.. india biasa la byk benda plik

Fyqa said...

astaga

sugar2 kapas strawberry said...

kalau tak sembuh gak?hehehe

mamaz said...

jom wat trip g melawat tgk ape jadi kt die skrg,hihi...
rasenye die kawin ngan hanjeng tu pn mcm salah satu cara yang menyeksakan binatang jugak kn?

cucu umie said...

kalau xsembuh tu mkne yer salah lh tafsiran bomoh tu..huhu

Piasara said...

"itu laaa...seksa lag binatang yg tak berdosa tu...tak pasal2 je dah kena kawin ngan anjing..mcm2.."

apik pehe said...

itu la..saper suh kejam sangat ngan haiwan..

iqapika said...

ada org kawen ngan bantal kot..

tak caye tgk ni

http://www.youtube.com/watch?v=DKiOwKN4jVY

imah said...

macam-macam la diorang..

iz13 said...

Anjeng kawen dgn anjeng jelah..kan 2 2 tue anjeng...tet...hish ape la dorang nie...datu anak kepala org bdn macam anjeng..ha3.. :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails