Wednesday, June 15, 2011

SIAPA NAK BELI JANTUNG VAMPIRE ASLI?

Assalamualaikum...

Mungkin ada di antara korang yang dah tahu, pasal cerita ni, tapi yang belum tahu? Hurm...
Betul ker ada jantung vampire asli dijual? Khabarnya dijual di Ebay.com..
Hurm..
Kalau ada, ada ker yang nak beli? Kalau beli tu, nak buat aper? Perhiasan? Atau sebagai bahan dalam upacara mistik? Hurm...
Tak tahu lah kewujudan jantung ni betul ker tidak, tapi, meh kita sama-sama tengok:

















Wah..tak tahu betul ker tak.. Tapi, kalau kau bukak pun link ebay tu..Dah takder..Rasanya dah dijual dengan harga 320 dolar Amerika..
Hurm..betul atau tidak kesahihan jantung ni?
Wallahualam.. :)

credit to: SINI

11 comments:

cucu umie said...

oits, serius ker nie?? kalo dh tak ad mean tht memang dh ad orng beli lol..huhu

Miscellaneous Smiles said...

jap nk tny mmbe..dy minat bnde2 cam gini=)

imah said...

mat saleh memang suke camni.

s said...

masalahnye vampire tu wujud ke ?? hehehehe lau wujud aku nk jmpa vampire ensem cm edward cullen dalam cite twilight tuh

AMMAR YASIR said...

bestnya kalau rebus cicah air asam ni....hehehehehe

Faridzuan said...

Hoho, meremang bulu roma. Mungkin itu jantung tanah liat kot? Ada pula vampire, kalau adalah vampire yang tak kacak tu, alamat tak berani nak tidur dalam bilik.

emieysandra said...

mcm2 la diorang ni, jantung mende ni pun nak jual..huhu

wordless wednesday, entri yg dipost pd hri rabu dgn gmbar shj yang menjelaskan sgalanya..ade page kt fb, ehee~

foinmy said...
This comment has been removed by the author.
Miss N said...

saper la yang bunuh vampire ni ekk.. hebatnya :P

erma nazillah said...

mcm hati ayam yg kene panggang la plak..hehe..lapo~

vampire's lovex said...

tipu tu semuaaaaaa...jantung aku ada je lagi kat aku..muahahahaha....

Miscellaneous Smiles !!!! ngeng haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails