Monday, June 13, 2011

Siapa Menang? SALMA MENTOR 5 vs HAZAMA AF9

Assalamualaikum....

Semalam masa aku tengok AF9, aku tetiba terfikir..
Bayangkan kalau ada pihak yang menganjurkan pertandingan antara SALMA MENTOR 5 dengan HAZAMA AF9...

SALMA MENTOR 5


picture credit to: SINI

VS

HAZAMA AF9


picture credit to: SINI

Wah..mesti best kan?
Masa tu pulak, pemenang 100% ditentukan oleh undian penonton..Kira macam JARI menjadi JURI...

Lepas tu pulak, Salma dengan Hazama mesti bawak 3 LAGU..
1 lagu terbaik yang pernah mereka nyanyikan sewaktu dlm AF/MENTOR.
1 lagu pulak lagu cover version (lagu artis lain)
1 lagu pulak duet bersama artis pilihan

Lepas tu pulak, last sekali mereka berdua kena berduet..
Wah..mesti gempak kan? Kalau ada pertandingan antara juara mentor 5 vs juara af9 ni..
Memang sah-sah aku harus tengok..huhuhuhu..

Hahahaahaa..macam-macam pulak angan-angan aku ni...

Dua-dua ada kelebihan masing-masing..Salma of course lah kekuatan vokalnya..Hazama pulak pada persembahannya..Jadi, agak-agak siapa akan menang?

9 comments:

Freaky said...

haha agak2 sape yang menang kalo ada pertandingan macam tu ye

imah said...

cerita kat TV tak menarik.. huhuhu

cucu umie said...

kalo mcm tu, grenty shiha memang..haha (alamak, lari tajik plak)..ayie rase salma ah..vokal mantap lol

NICK IRFAN said...

klu ada mcm tu sapa la yg menang agaknya

Scya Lollita said...

cik scya yg mng !
lalalala

Gen2Merah said...

kalau saya, konfom saya akan undi salmah... kekuatan Vokal yang memukau.. hehe

WaNnY said...

i choose salma. but i wont vote for both. haha

Caca said...

hazama is de bez ! :D

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails