Saturday, June 25, 2011

TUTORIAL! CARA MEMBUAT SANDAL GUNA TUALA WANITA

Assalamualaikum...


MAAF DIPINTA JIKA PERKARA DI BAWAH TIDAK MEMUASKAN HATI KAUM WANITA!

Tahukah anda bahawa tuala wanita ada banyak kegunaannya... Pasti membuatkan anda teruja.. Nak tahu? Tentu sekali boleh digunakan untuk membuat SANDAL!!!!

Ha, nak tahu tak macam mana? Jom kita saksikan....

STEP 1

Jangan mencuri di pasaraya terdekat.. Anda perlu tanya kepada teman wanita anda atau mak-mak anda (bagi lelaki) untuk meminta beberapa keping darinya...
Kalau ditanya nak buat apa, katakan nak buat KRAFTANGAN!



STEP 2

Lipat kedua-dua belah seperti di bawah...



STEP 3

Buat seperti perkara di bawah. Bagi lelaki, akan menjadi agak sukar untuk membuka pelekat yang ada pada tuala wanita..Hal ini demikian kerana, para lelaki tidak pernah menggunakan tuala wanita.



STEP 4

Ambik lagi satu tuala wanita, letakkannya seperti di bawah.



STEP 5

Letakkan gam mengikut kehendak anda di atas tuala wanita yang anda telah sediakan tadi, untuk memudahkan kerja-kerja melekatkan manik yang berwarna-warni



STEP 6

Gunakan dekorasi yang cantik mengikut kreativiti anda.. Maka jadilah macam ni..
TARAAAAA!!!!!





SELAMAT MENCUBA!!!!!

entry ini sekadar gurauan semata..jangan ada yang terasa ok :)

credit to: SINI

8 comments:

ShafiqHashim said...

Erkkk..
Xmo Pkai Sandal Tu..

..cik gugu.. said...

hahaha bg free pon gugu x gamak nak pakai..

selenge tol owg yg wt idea ni ;)

Freaky said...

hahaa comelnyeee selipar tuu

Cik Amy said...

haha so nice :)

laskar pelangi said...

sengal jer ! HAHAHA;D


rasa nak lempar je tuala wanita ni kat u je fiq! HAHAHA

emieysandra said...

kih3..kreatipnyer! wt ajak bbudak pun boleh ni..huhu *mamtik klu mak ayag budak tau =.='

Alisya said...

tak pernah terfikir tuala wanita nak dibuat selipar.

papepun, memang kreatif. lepas guna terus buang...huhu

OrchidSakura said...

erkkk..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails