Monday, July 25, 2011

BRA TERBESAR DI DUNIA

Assalamualaikum....

SILA TUKAR MINDA ANDA KEPADA OPEN MIND BILA MEMBACA ENTRY NI.
TERIMA KASIH!


Eherm.... aku sebenarnya, nak kongsi benda ni pun, rasa segan.. Yelah kan.. Aku ni laki, lepas tu nak kongsi benda-benda macam ni kan? Huhuhu.. Tapi, takpewlah.. Mari kita buka mata, buka minda, buka telinga.. (huhuhu.... sajerk jerk..) kita jangan fikir bukan-bukan yer...

Ha, topik kita pada hari ini bertajuk:

BRA TERBESAR DI DUNIA..

Yes..pernah kah anda melihatnya? Kalau pernah baguslah.. Kalau tak pernah.. Meh kita tengok..

TAPI INGAT!!!! OPEN MIND yer.. Sekadar berkongsi jerk...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
..
.


Sujeta eso enorme =) (4 fotos) 1


Sujeta eso enorme =) (4 fotos) 2



Sujeta eso enorme =) (4 fotos) 4

Ha..nampak kan?
Mungkin ni sekadar arca yang direka kotttttttt...
Tapi, ada ker yang betul2 macam ni?
hurm....


credit to: SINI

3 comments:

cucu umie said...

tidak ad pon yg real tpi ayir pernah bace juga dekt blog lain pasal bnda nie..memang besar kot

Lea IsNaw! said...

wow 0_0

~ Cik Azz ~ said...

Hahahahahaha...

Macam ini punya arca pun ada.. sabo je laa...

Mana ada betul2 dik oii... huhuhu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails