Tuesday, July 26, 2011

LAWAK | KAITAN THE ROCK DENGAN VIDEO ARIEL PETERPAN

Assalamualaikum...

Tadi, aku pergilah menjengah ke blog dari negara seberang.. Aku memang suka pergi blog tu.. Lepas tu, aku jumpa satu benda yang lawak... Hahahahah.. Aku rasa lawak lah.. Tak tahu lah korang kan..

Apa yang aku jumpa tu, sebuah KOMIK yang diubah suai menggabungkan watak THE ROCK dengan saper ntah dan juga VIDEO KONTROVERSI ARIEL PETERPAN.. Jadi, anda dah bersedia.. Pastikan minda anda berada dalam mode OPEN MIND yer.. Ok jom...




Huhuhu.. Sebenarnya, ada lagi, tapi tak mahulah tunjuk.. Nanti tak pasal-pasal dituduh blog lucah plak.. Ish..ish..ish... Sekadar berkongsi sahaja... Kau yang lain tu pulak, jangan nak gatal-gatal pergi mendownload atau pun mintak video tu kepada kawan2 yang ada dalam simpanan mereka.. Ish..ish..ish...

Credit to: SINI

6 comments:

Hishyamuddin said...

haha,,the rock ppon tngok

Afsar said...

hahahaha, ngek 18sx kut!!!

saiazuan said...

ahhahaa xD

Tasha said...

haha..ade2 je,jgn tgk ah,ilag ilmu!

NuR 'aQiLaH said...

divideoin ye cikgu? :P

Ezad Skytech said...

dialog2nya agak lari skrip sikit dari citer asal..haha~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails