Wednesday, July 27, 2011

CERITA GEMPAR | HAMPER YANG AKU MENANGI TELAH HILANG!!!!!!!

Assalamualaikum...

Masih ingatkah anda tentang apa yang aku ceritakan dahulu pasal aku masuk pertandingan MEMASAK? Ha? Dah lupa? Kalau lupa, cuba OPEN NEW TAB untuk link ni: MEMASAK...

Ha.. Dah tengok? Jumpa tak dengar gambar ni?

http://3.bp.blogspot.com/-oE77h62gOxU/TiJtLboxJ9I/AAAAAAAABuo/-6Wq3pWW894/s400/P1050976.JPG

Masih ingat lagi dengan gambar AYAM RESTU BONIA.. eh salah.. AYAM RESTU BONDA lah..
Alhamdulilah, dalam pertandingan memasak tu, kumpulan aku telah mendapat tempat KETIGA..
Seronok jugak lah aku.... 1st and 2nd place menjadi milik LECTURE TESL.. yang aku citer tentang TRIFFLE sedap tu pulak, group tu dpt 2nd place...



(grup yang buat triffle ni dapat 2nd place)

Baiklah, berbalik kepada tajuk, aku seriously suka dengan kemenangan tu.. Tapi, sayang seribu kali sayang, hamper yang ktorang dapat tu HILANG!!!! HILANG OK!!!! HILANG!!!!
Nak tahu camner boleh hilang?

http://www.hampermalaysia.com/images/uploads/Raya%20Hamper%202011/HR-1%20%20%20RM%2055.jpg

Macam ni...masa penyampaian hadiah tu, aku tak datang.. Sebab aku demam.. So, aku terbongkanglah kat bilik kan.. Jadi, bila aku tak dapat datang, maka hadiah untuk memasak tu kawan aku lah yang amik... Sepatutnya aku yang amik sebab aku ketua kumpulan.. Lepas tu pulak, masa kawan aku dah amik hamper tu.. Dia letakkan kat tepi dewan, sebab dia mewakilkan aku sekali lagi untuk hadiah kad hari guru pulak... Masa, dia amik tu pulak, hamper tu dibiarkan di tepi dewan.. Last-last biler tengok balik.. HAMPER TU TELAH HILANG!!!!

Oh tidak... Kawan aku tu memang rasa sedih lah jugak.. Tapi, aku takder lah salah kan dia.. Lagipun, ada jugak yang salahkan aku sebab aku demam then menjadi beban kepada kawan aku untuk gantikan tempat aku..Huhuhu.. Tapi, aku tak kisah pun.. Aku ada jugak cakap ngan dia lebih kurang macam ni...

Tak pewlah Aiman.. Halal jerk lah...

Eh, mana boleh.. hasil penat lelah kita tu.. Dah lah HAMPER TU BESAR!!!!

Ha? Besar? AKu dah bayangkan besar tinggi melangit dah..huhuhu

Sampai sekarang, hamper tu still lagi tak jumpa.. Aku tak rasa hamper tu diculik, dirompak, apatah lagi dirogol.. Namun, aku merasakan bahawa hamper tu still ada.. Cuma tak tahu pada saper.. hurm.. Tapi, mungkin aku rasa hamper tu dah dimamah orang kottt.. Hurm.Takpewlah..

Jadi, aku nak tanya, pendapat kau.. Apa kau nak buat kalau kau dapat hadia besar, tetiba hilang lah pulak? hurm..cer pikir..Jawapan:


A) PASRAH
B)MAKI HAMUN ORANG SEKELILING
C) TERUS MENCARI SAMPAILAH JUMPA
D) MARAH PIHAK PENGURUSAN MAJLIS

Cer jAWAb..cer jawab....


pssssssst: Alhamdulilah... Hadiah kad hari guru yang aku dapat tu tak hilang.. Still ada pada aku.. :)

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails