Sunday, July 17, 2011

DEMAM BERANGKAI

Assalamualaikum...

Aku sebenarnya nak update blog ni pun macam lemah jerk... Aku demam weh...
Badan aku lemah giler tadi... Aku bersin, selesema..

Yang paling kesian sekali, rumate baru aku iaitu PUTRA NAMZA, demam sekali dengan aku.. Katanya dia jangkit daripada aku.. Dah jadi demam berangkai..Ish..ish..ish... Macam mana ni?

http://www.edupics.com/fever-t11754.jpg

Tadi masa makan KFC, dia sempat mintak air aku sikit dengan menggunakan straw yang sama.. Katanya, TAK PEW..SAMA-SAMA DEMAM...

Hahahaaha.. Memang dah berjangkit dah pun.. Tapi, dia lagi kesian, dah 4 minggu batuk.. Tak elok-elok.. Pergi klinik, doktor kata sebab cuaca..Hurm.. Tak tahulah...

Aku ni pulak ha, kepala memang berat.. Dari tadi asik bersin jerk... hurm..camner nak pergi Sambutan Hari Guru Esok ni.. Nak tahu jugak keputusan Pertandingan Memasak yang aku masuk aritu.. Hurm...

Moga-moga esok, keadaan aku akan lebih baik... Amin... :)

4 comments:

..cik gugu.. said...

heheh moga cpt sembuh ;)

azalia hjsalleh said...

moge cpt sembuh !

cik mien said...

semoga cepat sembuh ckg fiq...

imah said...

sekarang mmg musim demam, batuk n selsema.. kena jaga diri elok2..

take care cikgu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails