Saturday, July 23, 2011

Ku Pikirkan Kelawar, Rupa-rupanya...........

Assalamualaikum.

Hari ini seharian aku tak update blog.. Sorry yer kawan-kawan semua.. Aku busy menjadi urusetia untuk Bengkel Bahas Ala Parlimen tadi.. Rushing giler weh... Sah-sah memang penat.. lepas tu turun naik tingkat 3.. Tak ker nak muntah darah rasanya.. (hiperbola jerk lebih sampai nak muntah darah..huhuhhu)

Ha, malam ni aku rasa nak citer sumthing.. benda ni baru jerk terjadi tadi... Camni citernyer...

Dalam sebuah kampung, tinggal seorang nenek yang memang desperate giler.. (eh, tetiba citer pasal nenek ni, apa kes..) Eherm.. semula...

Tadi, masa perut aku tengah feeling-feeling bergotong royong, maka mulalah rasa ingin mengeluarkan segala isi yang terpendam.. Sebenarnya, dari pagi tadi aku tahan, baru malam ni berkesempatan nak meluahkan.. Yelah kan, pagi tadi aku rushing jadi urusetia, takkanlah nak buang air besar plak kan? Ko giler... (perlu ker citer?)..

Ok, sambung balik citer... Ha, setibanya aku ke destinasi iaitu tandas.. Aku pun memilih tandas kegemaran aku iaitu tandas num 3.... Nak buang air, kena ada tandas feveret, barulah lancar, senang dan selesa...huhuhuu.. ok, so, aku pun masuklah kan kat dalam toilet tu.. Tetiba, kau tahu aku nampak aper?


Besar weh... Aku ingatkan kelawar.. Tapi, berpintal-pintal.. Rupa-rupanya...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




UNDERWEAR!!!!!



skadar gambar hiasan... under wear yang aku nmpak tu, takder lah semeriah dan seGAH macam underwear di atas.. harap maklum...

Terkejut aku weh.. Serius.. Rasa terkejut aku macma kena sergah dengan kawan yang menyamar jadi pocong malam-malam.. (memang sengal..) Geram giler aku.. Yelah kan, kau dah tau sangkut kat tempat flush tu, pandai-pandailah amik balik.. Ni kau biarkan kat situ.. kau ingat aku masuk toilet, nak pergi pameran khazanah seni kau ker? Lain kali ingat, dah sangkut amik... Jangan main tinggal.. buat terkejut orang jerk.. Huh..

Err. ...tapi, satu jerk aku nak puji, cara pintalan underwear kau sangat kemas.. Tak der cacat cela langsung.. Kalau kau masuk pertandingan Menghias Underwear, mesti kau jadi Juara.. Pesaing kau semua tercicir kat belakang kau... Tahniah...

Lagi satu aku nak bagitahu kau.. Terima kasih kerana underwear anda telah memberi ku ilham untuk mengupdate blog... :)

2 comments:

ijam ismail said...

uhuhuhu...
tbe2 kelawar ye..haha
da lme x dtg sini..
gigih ye menghupdate..ngeee..
putoossssss nyaweeeeeeeeeeeee!!
=P

ekabukanmakcikkau. said...

Kau tulis ala bahas , aku bace alas meja . Terbaek . Weh agak2 kau saiz spender tu bape dan tahap keburukan die ? Saje je nak buat survey tak bolehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails