Tuesday, September 6, 2011

CACING RAKSASA YANG MENYERAMKAN+MENGGELIKAN

Assalamualaikum...

Sekarang ni aku sedang menjalani Pengalaman Berasaskan Sekolah (PBS) di SK PASIR GUDANG 1... Alang-alang menunggu temu janji dengan guru pmbimbing, aku pun tetiba rasa nak hapdate blog.. huhuhu..

Ha, pernah dengar tak pasal CACING GERGASI? Selali kita tengok dalam TV jerk kan? Tak pown dalam MOVIE.. ingatkan, cacing tu rekaan jerk.. rupanya betul..

Cacing rakasasa ini disebut sebagai “Barry” dan  mempunyai panjang sekitar 4 kaki. Cacing raksasa ini ditangkap oleh Staf British Aquarium – Inggris. Mereka menangkap cacing raksasa yang telah menimbulkan rasa takut terhadap penghuni akuarium lain.  (wah..ni mesti kaum2 ikan, anak2 ikan, mak2 ikan takut dengan cacing ni...)

Pegawai akurium sebelumnya tidak yakin tentang apa yang menyebabkan coral di akuarium tu rosak.So, mereka pun cuba mencari petunjuk untuk mengetahui gerangan makhluk misteri tu.. Para pekerja memasang umpan, untuk memerangkap makhluk misteri tersebut.. ( agak2 apa umpan yang digunakan yer?) hurm........ Ternyata di akurium itu terdapat cacing tropika  raksasa. Cacing ni juga mengeluarkan cairan bau yang sangat busuk.. Euwwwwwwwwww...

 Nak tengok cam ner rupa cacing tu...
Ni dia...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
CAK.......

cacing raksasa 1

Aku serius rasa geli weh... ko tak rasa geli ker? Dah ala2 cam makhluk dalam filem pulak kan? Hurm....

Anyway, credit to: SINI

6 comments:

cik panadol said...

aiyak!!! manyak geli wooooo......

zazaw said...

aku rasa nak muntah tgk

cik nanie saat :) said...

eeuwwww.. perghh.. kalau tgh makan tgok gambar cmni, alamatnye, termuntah la wey..

serius. seram. geli. gerun.

Jelly Chan said...

comeinya cacing tuh..harharhar
oke tipu..T_T

Jelly Chan said...

comeinya cacing tuh..harharhar
oke tipu..T_T

~Nana 귀여운~ said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...apakahhhh ??????

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails