Thursday, October 27, 2011

TANDA TANGAN YANG SUKAR UNTUK DITIRU

Assalamualaikum........


Sekarang ni aku nak tunjukkan satu gambar... Dalam gambar tu ada tanda tangan.. Aku rasa tanda tangan ni sangat unik.. Huhuhu..  Nak tengok?
Meh kita main scroll2 dulu.....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Cer tengok kat tanda tangan yang cam kepala orang tu.. Huhuhu.. Unik kan? Agak2 senang tak nak tiru? Tapi, aku tetap tabik ngan empunya tanda tangan tu, sebab ada tanda tangan yang unik.. :)

credit to: SINI

7 comments:

amranaiman said...

sgt menarik dan unik.. :D

dabuldahi said...

tak boleh tengok pun:(

rutikeben said...

kepala terminator tu

iza said...

Assalam...
Susah nak tiru tu...

cikgu ainura said...

fiq. nape akq xnmpk pon gmbar tndatangan tu???

Awan Biru said...

Uihhh, unik tu.

Munira Muhiyddin said...

bhahahaha. mahu 100 org minx sign. bertukar cmne lah rupa muka kat tandatangan dia tuh. HAHAHA

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails