Thursday, October 27, 2011

KOMIK | PERBEZAAN LELAKI DAN WANITA BILA MELAKUKAN KESALAHAN.

Assalamualaikum......

Pernah kah anda melihat pasangan kekasih sedang bergaduh? Tak kira lah kat pasar ker, pejaba pos ker.. Tapi, aku selalu tengok pasangan cinta monyet bergaduh kat sekolah..uhuhhu.. Ha, tapi selalunya siapa yang akan mengaku salah ek? Kata orang lelaki ni ego, betul ker? Tapi, bila aku tengok dalam komik kat bawah ni, cam lain jerk.. Nak tengok? Jom.....


Bila LELAKI Melakukan Kesalahan



Bila WANITA Melakukan Kesalahan



Huhuhu... Tengok tu.. Asik lelaki jerk mengalah jerk kan? Tapi tu kat dalam komik, kalau kat dunia realiti, cam ner ek? Aku rasa seimbang kottttttt.. Pendapat korang cam ner plak?

CREDIT TO: DOGHOUSE DIARIES

8 comments:

~Nana 귀여운~ said...

huhu....:)

cikgu ainura said...

pompuan emo skit kot... tp ada gak pompuan yg cool..(cam akq kat fiq).. hehehe

cantekk said...

eleh...sume tu bohong belaka...
tp fakta yyg fakta, ppuan yg buat salah lalu buat muke comel, lelaki tak jadik nk marah.. =D hihih

ain dzaya said...

hip3...
cikgu fiq xmo cakap camnie..
trase ler....

idealistik kirana said...

yup2..xdpt kawal emosi nih..tp xselalu..mgkin wktu2 trtentu kan

cik-terompah said...

depend jugak. kadang2 salah seorang perlu beralah. level kematangan tu yg memainkan peranan. :)

Awan Biru said...

Ontahlah, rasanya dah bergaduh besar.

aNa miChEaL said...

bg aku la kan..lelaki xakan ego dgn org yg dia syg..dia selalu akan mengalah...=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails