Saturday, October 8, 2011

LIWAT | SEORANG BAPA SANGGUP MELIWAT BAYI BERUSIA 23 HARI!

Assalamualaikum...

Tadi masa aku tengah nak sarapan, aku dengar lah radio.. Tetiba aku terdengar satu berita kat radio.. Tentang kes seorang bapa meliwat bayinya yang berusia 23 hari!!!!! Pergh.. tersentak aku dengar.. Aku terus search internet.. Maka, terjumpalah MYMETRO.. terus aku baca cerita selanjutnya.. Nak tahu? Meh baca...

LIWAT BAYI 23 HARI


GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil. 
Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.


Oleh Mohd Firdaus Ibrahim dan Muhaamad Hafis Nawawi
am@hmetro.com.my
sumber: mymetro

Pergh.. geram seh aku baca.. Rumate aku pun geram.. Kau tengok tu, sebab dia tak dapat nak tahan nafsu dia, sanggup liwat anak sendiri.. Bengong.. Kau dah tahu bini kau tu dalam pantang, tahan jerk lah.. Tak pun, kau buat jerk lah benda lain.. Ni tak, anak kau jugak jadi mangsa.. Lepas tu kau boleh tekup pulak mulut budak tu.. Haish.. Memang bengong lah kau... Huh.. (SORRY..terover plak..)


Bayangkan kalau budak tu comel macam ni, lepas tu kena liwat.. Kesian kan budak tu? Tapi kan, aku terbayang jugak, nasib baik budak tu laki, kalau budak tu perempuan, mesti gelap masa depan dia kan? Hurm.........


9 comments:

Elie Lily said...

gila bapa budak tu!

~Nana 귀여운~ said...

s*al punya bapak!!

susu said...

bodo la manusia zmn skg..mcm binatang

dakpipimerah said...

sabar jelah. laki kn ada 1 nafsu, hehe

ain dzaya said...

bapak yang tiada kesabaran. anak pun ley jadi...
sian dak tu....

cikgu ainura said...

mcm2 kisah sekarang kat ahkbar.. kdg2 benda yg tak terjangka terjadi...

NANA NAZIRA.. said...

ah,ha.. aku ada bce.. mcm siottt kan bapak dia tu.. tu species jin dari utan ar tu..

Gen2Merah said...

melampau betul kan...

Mohamad said...

Astagfirullah...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails