Sunday, October 9, 2011

MAKTAB AKU JOHAN KUIZ PELABURAN PNB PERINGKAT KEBANGSAAN!

Assalamualaikum...

Sebenarnya, cerita ni baru jerk berlaku hari around hari Khamis aritu.. Tapi, aku plak lupa nak hapdate... Sebab aku tengah busy dengan Kursus Asas Instruktur Senamrobik.. Ha, sekarang dah ada masa, baru aku citer...

Dua orang junior aku dari PENGAJIAN MATEMATIK telah berjaya menjadi JOHAN dalam PERTANDINGAN KUIZ PNB PERINGKAT KEBANGSAAN ANTARA IPG di Kelantan aritu.. Pergh.. mantap sungguh mereka.. Untuk maklumat lanjut, sila klik UTUSAN ONLINE.






Wah.. aku dulu angan2 nak join kuiz ni sampai pergi FINAL.. tahun lepas, ktorang dapat pergi final gak.. Tapi, masa tu classmate aku yang masuk,dengan budak yang pakai cermin mata kat gambar bawah ni...



Ha, tapi, just dapat tempat kelima jerk.. Tahun ni plak, classmate aku tak dapat masuk, sebab ada masalah yang tak dapat dielakkan.. Maka, yang lagi sorang tu pulak masuk tahun ni.. Yang pakai cermin mata tu dulu, pernah menang KUIZ PNB PERINGKAT KEBANGSAAN kategori SEKOLAH MENENGAH.. so, memang dia ada pengalaman gak lah.. 

Tapi bagi aku, maybe usaha mereka berdua yang berganding bahu, memantapkan lagi group mereka.. Tahniah aku ucapkan... :)


psssssst:  Lepas ni aku nak pergi ke bilik mereka, nak mintak belanja Secret Recipe banyak2..hahahaaha..bilik mereka dekat jerk ngan bilik aku.. huhuhhu...

4 comments:

Ammar said...

Tahniah!!! Tahniah!!! Tahniah!!!

Ce'gu JAERA said...

tahniah.. kejayaan itu memang manis..

.:MrS cHerRy:. said...

puuiiyyooo!!!!
cayaaaa r bro...
tumpng bange gax ea..

Anonymous said...

MANTAP LAH....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails