Wednesday, November 30, 2011

BERITA : DOKTOR MASUKKAN ZAKAR KE DALAM MULUT PESAKIT

Assalamualaikum.....



Shanghai, China: Seorang pesakit wanita di Shanghai China datang ke Klinik Gigi kerana mengalami masalah dengan gigi dan mulutnya sehingga terpaksa dibedah. Ketika diminta menutup mata dan membuka mulutnya, pesakit ini menurut saja karena beranggapan bahawa perkara tersebut merupakan salah satu daripada prosedur yang perlu dilalui.

Tetapi, pesakit tersebut merasakan ada benda asing dengan ukuran tidak wajar masuk ke dalam mulutnya yang sedang terbuka lebar. Namun, apabila membuka mata, alangkah terkejutnya dia kerana benda asing tersebut merupakan zakar doktot tersebut.


sekadar gambar hiasan

Kejadian memalukan itu terjadi pada Jumaat  (28/10/2011) di Klinik Qinpu Zhongshan yang terletak di daerah Qinpu, Shanghai. Pesalah merupakan  seorang doktor gigi berusia 28 tahun, dan telah bekerja di klinik tersebut selama 2 tahun.

Tertuduh telah ditahan oleh pihak polis untuk dan pihak klinik tersebut tidak dapat menceritakan kejadian dengan lebih terperinci kerana kes ini masih dalam siasatan.

Namun yang jelas, kejadian  ini mengejutkan semua orang yang pernah mengenali dokter tersebut. "Dia seorang doktor gigi yang sangat berkualiti, belum pernah menunjukkan perlakuan seperti ini," ungkap Wang, salah seorang staf di klinik  itu seperti yang dilaporkan dari Shanghaidaily, Khamis (3/11/2011).
 
Difahamkan bahawa doktor tersebut menghidap depresi yang tinggi. Namun, hal ini masih belum dapat disahkan.


Wah...macam-macam seh zaman sekarang ni.. Doktor tu memang sengal... Hurm..kalau tekanan atau depresi yang dihadapi, setahu aku, depresi akan menyebabkan seseorang hilang minat pada seks. Tapi, apa yang doktor tu buat, dah macam hiperseks lah plak...

PELIK KAN? 

MOga-moga kita dijauhi dari berkelakuan dan diperlakukan dengan sebegitu.. Amin... :)

14 comments:

cantekk said...

seram plak,,takot aa nk jmp dokte gg..hihi

محمد رازيق said...

huhu.. macam2 skang ni.. ..

imah said...

baru ingat nak g check gigi pagi ini - -'

~Nana BamBam~ said...

Astagfirullahalzim....saba jelah.

hafiz hafizol said...

hewwww!!!!!!!!

~~zAnAfAhMi~~ said...

Lps ni konpem pompuan tu serik nak pegi dentist...hehe..

Pink Diary said...

giler kot doktor tu

Anonymous said...

Tak dapatnak bayangkan macamana la boleh jadi gitu

Anonymous said...

Camana jadi gitu pulak?

NuruL SyuhadaH said...

baru igt nk jmpe dokto gg -.-'

EYQA ♥ said...

yarabbi.. dah laa sy ni takut dentist. baca entri ni, lg laaaaaaaa takut -.-

aiEz said...

giler la,mesti fobia pesakit tu...huhu

emieysandra said...

apsal hal ng dentist nih. moh ler kite jadi teacher yg baik, ye fiq ea =)

NANA NAZIRA.. said...

haaa.. ko jgn nk ngajar ank murid nnt mcmtu plak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails