Sunday, November 20, 2011

GAMBAR | AKIBAT TIDAK SENYUM

Assalamualaikum.......

Perlu diingat bahawa kita perlulah sentiasa senyum.. kalau tak senyum, bahaya tau.. Ha, bukan sebab kesihatan  jerk, tapi kita akan dipermainkan.. Hahahaah.. betul ker? Meh tengok ni.....



tengok apa jadi......


ish...ish..ish..kesian kan????
Hahahaahah...tapi, nampak sangat cam cantum gambar..uhuhhuh..

Paperpown, sentiasalah senyum yer.. Kan senyum itu sedekah? :)

credit to: SINI

5 comments:

cikgu ainura said...

hahaha..kecian budak nie..kena buli...

sugar2 kapas strawberry said...

gambar 2nd tu lebih kurang je ngn muka dia.hahaha

CikSyazwaniAziz said...

budak tu mcm nk nangis jerr... :D
betul2.. kita kenalah sentiasa senyum kan.. tapi jgn senyum sorang2 secara melampau lak, kang tak pasal2 kena masuk wad gila..hehe

~Nana BamBam~ said...

haha..bagus..kalau cikgu x senyum nanti jadi gambar apa plak ek..

jap jap..nak bayangkan..muahahaha :P

Gen2Merah said...

ahahaha.. kesian.. lain kali senyum lah walau d mana jua kita berada.. senyummm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails