Sunday, November 27, 2011

NAMA TEMPAT YANG AGAK LUCAH DAN UNIK

Assalamualaikum.....

Pernah tak korang merasakan bahawa banyak nama tempat yang pelik-pelik dekat dunia ni. Walaupun namanya agak pelik, tapi mesti ada sebab disebalik nama tersebut kan? Macam nama tempat aku, MASJID TANAH... ha, sekali dengar cam pelik.. Tapi, rupanya ada sejarah disebalik tu.. Ha, nak tahu? search lah google...hahaahahaa..

So, di sini aku nak tunjuk kat korang semua, nama-nama tempat yang pelik dan adakalanya cam lucah pun ada gak.. Hurm...

1. HELL, Michigan USA 


2.Intercourse, Pensylvania USA



3. CROTH CRESCENT UK



4. Hooker, Oklahoma USA




5.  Middlefart, in central Denmark



6. Wetwang, UK



YANG NI PLAK, AKU RASA SEGAN NAK TUNJUK..TAPI, TENGOK JERK LAH YER...



7. FUCKING di AUSTRIA..  Ha, jangan salah sebut.. Sebutan dia bukan macam yang kita sebut, tapi sebutannya FOOKING.. Ha, nama tu diberi sempena nama orang yang jumpa tempat tu pada 6th century.. Namanya FOCKO.. Nak tahu lebih lanjut, baca di sini.. SINI


8. DILDO, Newfoundland Canada


9. PENISTONE, UK




Ha, tu jerk yang aku jumpa dalam internet.. Aku rasa banyak lagi sebenarnya..Tapi, walaupun nama-nama tempat di atas, agak pelik, paperpown, kita harus bangga dengan tempat asal kita, walaupun namanya agak pelik.. INGAT! DI MANA BUMI DIPIJAK, DI SITU LANGIT DIJUNJUNG.. :)

credit to: SINI

4 comments:

yanie.yuhuu said...

kat msia ni p0n byk nme tmpt yg unik + lawak,,,

sugar2 kapas strawberry said...

yg fucking tu macam edit je

NANA NAZIRA.. said...

kalo kulim mcmana plak?? wink3..

~Nana BamBam~ said...

WETWANG? hahahah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails