Tuesday, December 27, 2011

DRAMA VANILLA COKLAT LAKONAN IZARA AISHAH DAN AIMAN MENTOR 5 | AKU TERTARIK DENGAN DRAMA TU.

Assalamualaikum...

Siapa dah tengok drama yang menggantikan CINTA ELYSA kat TV3 ni? Aku dah start tengok dari minggu lepas lagi weh... Mula-mula tu rasa macam malas.. Biasalah kan, kalau sesuatu drama yang aku minat tu, tetiba dah tamat citernya, bila nak tengok citer yang baru tu, macam rasa malas plak...

Lagi satu, sebab aku bayangkan drama ni macam tak best.. Aku bayangkan IZARA AISYAH tu bawak watak ala-ala cam FIONA dalam drama SOFFIYA.. Tapi, ternyata tanggapan aku meleset.. Sebab watak dia kali ni lain dari watak FIONA tu.. Sebab kali ni dia jadi sorang pelajar pandai berusia 19 tahun... Watak jahat tu plak,memang tak lah kan, sebab kalau ada scene dia bergaduh mulut dengan si Aiman tu, tak reti nak balas kaw-kaw... Aiman tu punyalah kenakan dia cam nak giler, dia menjawab pun  biasa-biasa jerk.. Haish.. Kalau aku memang lawan balik kalau cam tu.. huhuhuh..


 

Mula-mula tengok citer ni aku dah tertarik.. Sebab pasal kahwin paksa.. Even agak klise sebab bawak tema kahwin paksa, tapi aku tak kesah, sebab aku suka tengok cara mereka melakonkan watak masing-masing. Aiman Mentor 5 tu, even baru berlakon, tapi lakonan dia not bad gak... Suka tengok bila diowang bergaduh, lepas tu dengan watak Datin yang merupakan ibu kepada Aiman yang terlalu RAJIN nak belajar memasak.. Memang wat aku gelak.. Sangat tak putus asa.. Walaupun masakan dia asik tak sedap jerk, tapi dia tetap nak cuba.. Tadi masa episod dua, Aiman bawaklah sorang pompuan ni untuk menyamar jadi girlfriends dia, lepas tu pompuan tu boleh kutuk masakan datin tu.. Sebab dia ingatkan lauk tu bibik yang masak.. Hahhaahah...

Aku punyalah excited kat citer ni, sampai sanggup GOOGLE tau, untuk cari sinopsis penuh citer ni.. Ha, rupa-rupanya nanti, parents diowang plak gaduh dan mereka akan cuba untuk baikkan balik parents mereka.. Camner plak tu? Nak tahu sinopsisnya? Klik SINI.


Sekarang aku terfikir, agak-agak mampu tak drama ni mendapat sambutan hangat seperti CINTA ELYSA.. Harap-harap hangatlah, sebab aku malas nak main rebut-rebut remort control TV bila aku nak tengok TV kat maktab nanti..


Ala, baru aku ingat, 3.JAN.2012 nanti, akan start DRAMA BICARA HATI kat ASTRO PRIMA.. Hari Selasa gak.. Pukul 9 gak.. Adoyai.. Terpaksa main tukar-tukar lah ni.. Haish...



psssssst: Saper tengok TENTANG DHIA tadi? Aku geram betul dengan mak mertua dia tu. Memang @@#$$$%%^^&*()()%$#!!!!!!!!

5 comments:

YEASLMN said...

Yup , watak dia dlm cite ni mmg berbeza dgan watak FIONA dlm cite Soffiya tuu .

Suka Izara Aisyah dlm cite ni ;D

Lbih ayuu !

Hanif said...

belum tengok lagi bro...

Cik Aied said...

best jugak cte ni..tp aku suka cte bunga april jugak... tapi..tapi..aku geram la asyik takde je cte ni.. klo dah balik maktab mmg malas la aku nk gi bilik tv tgk cte tu..huhu

Anonymous said...

best giler vanilla coklat ne...aiman2 t'sngat0sngat ensem bro..mmg i mnat kat dye...dye 2 ensem dri khairul fahmi r...

Anonymous said...

menyampah giler dengan izara sejak dy berlakon cter soffiya lagi sbb mlot lncang sgt...rase cm nk cili2 je mlot dy tu..walaupun dy skadar berlakon jer tp nmpk la in real dy pown sebenarnye mlot lancang,,geli tgk cter lakonan dy yg poyo tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails