Monday, December 26, 2011

SERIUS GILER ORANG NI!!!! APA DIA TENGAH BUAT?

Assalamualaikum....

Currently : Kat Cyber Cafe (berukband aku lembab gilerr skrg....)
Perut : Alhamdulilah kenyang makan asam pedas ayam yang mak aku masak.. huhuhu
Badan : Kejap kembang, kejap kempis.. camner tu..

Hai semua.. Memandangkan aku berada kat cyber cafe, jadi malas plak nak update citer panjang2... Kalau kat rumah pun, aku tyerpaksa bersabar kalau nak update entry sebab beruk aku tgh lambat gilerr.. Jadi, kepada mereka yang ada tinggalkan jejak, or follow aku tu, mungkin agak lambat aku nak balas balik kunjungan korang.. tapi, aku tetap akan cuba ok... huhuh :)

Oh yer, tadi aku terjumpa sesuatu yang menarik.. Jom kita main soal-soal jom.. Agak-agaknya,

KENAPA ORANG NI SERIUS SANGAT? 

Nak tengok? Jom......


serius sungguh kan?

APA YANG DIA TENGAH TENGOK TU???

2 comments:

Hanif said...

betul...btul...hahahah
sekarang ni pun network macam kura-kura...
nak bw pun tak lerr.....huhuh!!!!

NANA NAZIRA.. said...

men angry bird laa tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails