Monday, January 16, 2012

ADELE LIVE IN ROYAL ALBERT HALL | AKU NAK BELI DVD NI..TAPI......

Assalamualaikum

Kau tahu, semalam masa aku jalan-jalan kat Alamanda Putrajaya, sementara menunggu filem KERAMAT, Aku singgah lah kedai VCD yang dekat area Kenny Roggers tu.. Kawan aku yang nak sangat pergi kedai tu.. Aku cam takder mood.. Sebab akut ak rasa ada benda yang menarik perhatian aku... Tapi, kawan aku dah nak sangat kan, so aku ikut jerk lah...

Mula-mula tu kawan aku beria-ria nak beli album BRUNO MARS.. Smart seh cover album dia.. Unik.. Kawan aku sampai nak keluarkan duit kat ATM.. Lepas tu aku nasihatkan dia tak payah beli... Tetiba plak, masa nak keluar dari kedai tu, aku ternampak DVD yang menarik perhatian aku... 

ADELE : LIVE IN ROYAL ALBERT HALL LONDON



 picture credit to: THIS

Aku terus terpana sebentar.. RM 59.00 (IMPORTED seh..... ) Tadi aku nasihat kawan aku jangan beli, tapi sekarang kau pulak yang rasa nak beli DVD ADELE tu.. Adoyai.. Time awal-awal bulan cam ni, time ni pulak lah ada banyak benda yang menarik perhatian aku.. Aku keliru.. Nak beli ke tak nak beli..

Kawan aku menggalakkan aku beli.. Sampai kata nak kongsi duit dengan aku... Tapi aku tak nak, sebab aku nak memiliki album tu sendiri tanpa kongsi duit dengan sesiapa... Adoyai...  Maka, aku buat keputusan yang AKU TAK BELI DVD TU... Hurm.. Nanti-nanti jerk lah.. Itu kemahuan jerk tu.. Bukan keperluan (ayat nak sedapkan hati.......... :(  

4 comments:

Ilham11 said...

hu..jgn beli..membzr!
tgk kat youtube jek. itu pon klu ade la kan..huhu

Hanif said...

Kalau dah menulis kat blog tentang DVD ni..meaning jiwa dah tenang bro..hehhehehe.
beli ajer....kekek

vblogklasik said...

Haha.. jgn beli. buang duit ja. Download sudaa..

Adnin Aaina said...

beli jela fikri... t blh aq pinjam... hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails