Friday, January 13, 2012

VIDEO LEMBU NAK JAGA (PARODY MOVES LIKE JAGGER) | KOMEN AKU TENTANG VIDEO NI?

Assalamualaikum


Apa khabar semua? Sihat tak? Kepala aku pening-pening sket lah.. Rasa mengantuk sangat... Tapi, ada orang dalam bilik aku.. Sibuk jerk nak wat keje dalam bilik ni... hahhahah... Ok, so aku sempat gak tadi belek-belek youtube.com, lepas tu kawan aku bagitau pasal video ni.. Mesti ramai dah tengok kan? Tapi, aku yakin, mesti ada jugak yang belum tengok.... Maka, tadi aku pun bukak lah video tu...


Oh yer, lupa nak bagitau, korang tau tak lagu MOVES LIKE JAGGER tu? Ala, yang Adam maroon 5 nyanyi ngan KerisTina Aguilera tu...Ha, video yang aku cakap tadi, pasal lagu ni lah.... Tapi, telah diPARODY kan kepada LEMBU NAK JAGA... Haahhahaha.. Lawak seh.......

1st time aku tengok, aku tertarik ngan quality video tu.. Serius terang seh.. AKu ingatkan cam video bodoh-bodoh jerk, rupa-rupanya cam video klip.. Berbentuk seperti sketsa pasal rumah tangga... Korang try lah tgk......

Tapi satu jerk lah aku tak suka, sebab ada sedikit unsur LUCAH dalam video ni, seperti bait lirik :

 " aku nak main.............. "

Terkejut aku........ Lepas tu ada beberapa lagi perlakuan yang bagi aku tidak elok dipaparkan.... Hurm. Mungkin video ni dibuat sekadar suka-suka kottttt.. Tapi, dah diupload kat youtube.com, maka setiap lapisan umur akan tengok kan? Lagipun budak2 sekolah ren dah sekarang dah makin pandai tengok youtube.com.. Hurm...risau plak aku..........

Paperpown, tu jerk lah yang aku kurang berkenana.. Adalah lebih molek jika unsur lucah tak diselitkan... Bukan maksud aku ni nak berfikiran kolot ker apa, tapi kita berpijak pada bumi yang nyata.. Bak kata orang, di mana bumi dipijak, di situ langit dijunjung... Kat Malaysia ni, kita berpegang kepada ajaran Islam yang teguh.. Kan? Maka, sensitiviti itu harus dijaga... Sorry kalau ada sesiapa yang terasa.. Tapi, aku just komen untuk kebaikan bersama...

Namun begitu, aku tetap suka qualiti video ni, dan cara dihasilkan .. Serius kreatif... Terbaik lah.. :) Oh yer, kepada sesiapa yang belum tengok video ni, cuba korang tengok kat bawah ni:





1 comments:

emieysandra said...

dh tgk video ni. terkejut gk ng unsur2 lucah tu tp diorg mmg sempoi ah..sengal, pasal lembu je pun =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails