Sunday, March 18, 2012

SK PULAI MERLIMAU

Assalamualaikum

Esok insyaAllah aku akan bertolak ke rumah kawan aku yang terletak di MERLIMAU MELAKA. Aku dan beberapa orang kawan aku akan menjalani PBS (PENGALAMAN BERASASKAN SEKOLAH) ataupun aku panggil PRAKTIKAL SEMINGGU di SK PULAI MERLIMAU MELAKA.

sumber gambar : skpulaimerlimau

Antara tugasan yang perlu kami jalankan adalah:

- Membuat pemerhatian tentang pengajaran PENDIDIKAN JASMANI di sekolah.
-Membuat pemerhatian tentang tingkah laku murid disruptif dalam kelas. Apa tu tingkah laku disruptif? KLIK SINI UNTUK TAHU LEBIH LANJUT

Jadi, aku harap korang doakan aku dan kawan-kawan aku dapat menjalankan tugasan ini dengan sebaiknya yer.. Semoga urusan kami berjalan dengan lancar dan selamat...Amin...

pssssssst: Agak-agak kalau dah lama tak update blog tu, faham-faham lah yer..tapi, insyaAllah aku akan cuba gak update.. fighting!!!!! :)


4 comments:

al_hakim said...

weh aku buat kat merlimau jugak..tp skolah arab la..

al_hakim said...

weh bagi facebook ko..

Cik Aied said...

good luck fikri!

Ryu on ahsfantasy24.com said...

All the best fiq!^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails